Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Kan noen vise det til meg vha en screenshot, ser jo ingenting!

9058005[/snapback]

 

Akkurat slik ser min ut også. Kanskje det er noe annerledes med oss Oslo-søkere :p ?

9058863[/snapback]

Det er det nok, jeg finner ingenting.

 

Men du fikk jo 6 i matte, du kan da regne ut snittet ditt. ;)

Lenke til kommentar

hmm tror jeg fikk 3.6-3.7 noe sånt... og er ekstra stol pga jeg er hardt ramma av dysleksi, add (ikke adhd er ikke hypper men har de andre greiene) ohhhh lesse og skrive vansker

 

takk og lov for den rette greia som kom med nye versjonen av firefox eller så hadde det vært ekstremt flere skrive feil her :p

Lenke til kommentar
Kan noen vise det til meg vha en screenshot, ser jo ingenting!

9058005[/snapback]

 

Akkurat slik ser min ut også. Kanskje det er noe annerledes med oss Oslo-søkere :p ?

9058863[/snapback]

Det er det nok, jeg finner ingenting.

 

Men du fikk jo 6 i matte, du kan da regne ut snittet ditt. ;)

9058907[/snapback]

 

Hadde vært litt kult å se det på vigo.no da :innocent: :

 

Selv om jeg vet at det ble 53,75 poeng på meg :p

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er vigo utrolig treig??

9059163[/snapback]

 

Det er nok bare deg, iallefall ikke meg

 

Synes det er veldig greit opplegg, det eneste jeg rynker på nesen for er dette: "lever innen 17, eller du mister plassen". Det er jo midt i ferietia, er jo ikke sikkert folk er hjemme, har mobildekning, eller tilgang til internet , eller uansett annen hindring. Klart at det må være en klar frist, det er jo bestandig noen som står i kø osv, men, litt slet system er det jo også. Det er vel ikke så mange andre måter å gjøre det på, hadde det vært plass til alle så hadde det ikke vært noe problem, men sånn er det jo ikke.

Lenke til kommentar
Hvor på vigo? Sjekket Hovedside > Vis kvittering, men der stod det ikke noe. Får en brev også? Jeg fikk SMS med passord og bruker-ID jeg, da :/

 

Goscinny ;)

9063097[/snapback]

 

Samma her, og karakterpoeng som det er snakk om er det null tegn til på min vigo-side.

 

Ser ut som folk har fått utgitt litt forskjellig info. Kanskje det har noe hvor i Norge man søker?

Lenke til kommentar

Ja, det er noe rart her. Jeg har aldri (som jeg kan huske) lagt inn mobilnummeret mitt der, da jeg syntes det var sikrere å få brev i posten fra dem. Likevel fikk jeg melding på mobilen med ID og psw. Jeg bor i Aust-Agder. Noen fra samme område som kan se studiepoengene på Vigo?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...