Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ditt snitt på skolen


Anbefalte innlegg

Har 4,1 og for å være helt ærlig så øver jeg aldri på prøve - lekse etc. etc. er rart da men Funker greit for meg! :thumbs:

 

Tror jeg hadde hatt bedre vis jeg bare tok meg god tid men føle etter skolen må jeg benytte den 'lille' tiden jeg har 'igjen' :p

Endret av Markus84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har 3.3.

 

Er ikke fornøyd men får ikke noe bedre fordi lærerene hater meg.

 

Lærerene mine hater meg også, de gir meg bare dårlige karakterer.

Fikk 3.1, de lærerene vi har er kjente på skolen min for og være rare og dumme xD

BTW De er 60 eller noe så de pensjoneres snart sikkert.

Lenke til kommentar

Man har faktisk fine muligheter for å klage/ta det opp med læreren selv, dersom det faktisk er grunn for det. Bruk muligheten. :)

 

(Og husk at dersom lærerne hater deg, er det som regel en grunn. De skal i prinsippet ikke vurdere deg utfra personlige meninger, men forhold til læreren drar lett karakteren i begge retninger.)

Lenke til kommentar
Har 3.3.

 

Er ikke fornøyd men får ikke noe bedre fordi lærerene hater meg.

 

Lærerene mine hater meg også, de gir meg bare dårlige karakterer.

Fikk 3.1, de lærerene vi har er kjente på skolen min for og være rare og dumme xD

BTW De er 60 eller noe så de pensjoneres snart sikkert.

 

Tull og tøys. Ser det bare på skrivemåten din at du ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen. En typsik gutt som sitter bakerst i klasserommet og spiller WoW på din bærbare PC. Begrunnelsen din om at lærerne hater deg er jo helt på jordet. Man kan ofte føle det slik, men at man da skal ende på 3.1 er jo helt sprøtt. Brett opp armene gutt og husk at man som regel får hva man fortjener ut ifra hvor mye arbeid en legger ned.

 

Ok..*roe seg ned*

Lenke til kommentar

4,9. Er sykt fornøyd. 9. Klasse :)

 

Edit:

 

Er forresten ganske enig i det wurrzagh sier. Det er sjeldent at lærere hater elever, men mange elever som gjør det dårlig skylder på dem. Det kan jo såklart skje at lærerne misliker elevene sterkt, men som oftest er det en god grunn til det da. Gjør lekser, følg med i timene - så vil du se at snittet ditt stiger uansett hva lærerne dine sier.

Endret av Karlson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...