Benbels Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hei Jeg har ikke så mye peiling på kamera men jeg skal prøve og forklare. Jeg låner et kamera av en venn av meg som er helt brukbart. Men når jeg skal redigere blir det skurete. fks: Jeg filmer legger det inn på pcen med movie maker og så åpner jeg det i vegas men da blir det skurete, men lyden er helt fin. Jeg bruker JVC GR-239E. Noen innspill?
YokiShoki Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) Problemet er nok at du tar det inn i Movie Maker som MPEG eller WMV. Hvis dette stemmer så reduserer du kvaliteten veldig mye og det blir dermed ikke egnet til å redigere. Du ønsker å ta videoen inn i full kvalitet, som DV AVI. Det beste er å ta inn videoen med Vegas, siden det er det programmet du har tenkt å redigere med. Velg file og capture. Endret 22. mars 2007 av JoergenJonassen
Benbels Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Problemet er nok at du tar det inn i Movie Maker som MPEG eller WMV. Hvis dette stemmer så reduserer du kvaliteten veldig mye og det blir dermed ikke egnet til å redigere. Du ønsker å ta videoen inn i full kvalitet, som DV AVI. Det beste er å ta inn videoen med Vegas, siden det er det programmet du har tenkt å redigere med. Velg file og capture. 8214820[/snapback] Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå