Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Mark i ræva"


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest bambambam

Hei.

 

Jeg har fra tid til annen problemer med at det klør inne i rompa. Dette er jo helt absurd fordi jeg ikke får klødd meg der. Dessuten er det ikke vanlig form for kløe, det er noe kilende ved det og jeg klarer ikke å sitte stille.

Dette er ikke noen spøk. Det er faktisk veldig irriterende.

Er det ren innbilning fra min side, eller kan det være noe reelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan hende at du har fått noen mark nedi der. søkte på worm og anus på google og kom frem til denne siden: LINK. Ser ut som om du kan få deg en laaang natt: "Sleep disturbance may arise from the itching or crawling sensations." :hm: . Fant også en video(advarsel: Upassende innhold for noen) av en koloni. Tror det beste er å oppsøke lege.

 

EDIT: La ti advarsel om video etter flere kommentarer

Endret av Kurume
Lenke til kommentar
Gjest bambambam

oi. Rimelig tilfeldig topic da. Mark i ræva var noe moren min pleide å si til meg når jeg var liten og ikke klarte å sitte stille. At det faktisk er noe er litt.. ekkelt. Men takk i alle fall.

Lenke til kommentar

Hm.

 

Den videoen var helt ekstremt disgusting! :yucky: Er ikke rart det klør med en par-ogtjue mark inni der! Vil ikke kalle deg en "sånn" bambambam, skjønner godt at det her er et vanskelig tema. "Hei jeg klør i rompa kan du kikke litt inni der?" er ikke det letteste å si til en lege. Skjønt, mye rart man må si til en lege da så. En lege er jo tross alt utdanna rompe-kikker, så ikke bry deg om det! :)

 

Lykke til da!

 

Gizmo

Lenke til kommentar
Det kan hende at du har fått noen mark nedi der. søkte på worm og anus på google og kom frem til denne siden: LINK. Ser ut som om du kan få deg en laaang natt: "Sleep disturbance may arise from the itching or crawling sensations."  :hm: . Fant også en video av en koloni. Tror det beste er å oppsøke lege.

8208325[/snapback]

 

Det der var bare nasty. Slem du er.

Lenke til kommentar

Hvis det er mark, vil noen følge med avføringen. Ser du noen, så er du sikker. Gå til lege.

 

Det kan også være hemoroider, små blodutposninger i endetarmen, som kan fjernes av lege gjennom et enkelt og relativt smertefritt inngrep.

 

Går du til legen, så vær forberedt på litt smågrafsing der sola aldri skinner, skal legen finne ut av noe, må han til problemets kilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...