Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg klarer ikke å prate med damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg synes det er så vanskelig å prate med damene. Det hender seg at jeg går rundt i flere timer uten å få sagt et ord. Det er faktisk så ille at jeg ikke prater med damer i det hele tatt!! I går for eksempel så dro jeg å trente i nesten 2 timer etter at jeg sto opp. Så gikk jeg en tur i parken og pratet med noen kollegaer. Så var det x antall timer på jobben. og til slutt var jeg innom 3-4 barer før jeg ikke gadd mere og gikk å la meg. De stedene jeg var tilliser jo nesten at man bør treffe på noen damer?? Det virker som om alle unngår meg! I dag våget jeg meg til og med helt til den ytre muren, men kom ikke i kontakt med noen:( Når jeg står på taket så skimter jeg noen ganger noen. Men de virker som om de prøver å hjemme seg ved å tre lua nedover hodet så jeg ikke skal se dem:S Tror det har gått snart over 3 uker siden jeg pratet med ei dame sist! tror snart jeg blir gal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av!

Det er det beste du kan gjøre!

Ikke noe stas å snakke med noen som stresser! Ro deg ned, og bare vit at alt er kool- så da er det kool!

Det er veldig trivielt forklart, men jeg tror seriøst det er noe i det!

Lykke til!

Skrevet

Hmm var egentlig bare en dårlig nattevaktspøk fra min side(klokka er 0528 her) Saken er bare at det ikke er damer her, ikke at jeg ikke klarer å prate med dem;) Tipper det kanskje er 10-20 damer av nesten 2000 menn her.

For de som lurer se på signaturen. De "damene" som kan sees fra taket er lokale burkakledde damer:P

Tror ikke vi menn overlever lenge uten damer. *sukk*

Skrevet
Tror ikke vi menn overlever lenge uten damer. *sukk*

8208468[/snapback]

Kan ikke leve med dem, kan ikke leve uten dem. :)

8210431[/snapback]

Jeg hater den setningen. Mest fordi den er sann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...