Gå til innhold

Ja det er bare å slette dette emnet..


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg lurer i grunnen bare på hva dere mener denne PC'en er verdt?

 

Selger PC uten skjerm, mus og tastatur.

Den ble kjøpt i august og har aldri blitt overklokket eller tuklet med siden (bortsett fra litt støvfjerning av og til :-))

 

Spesifikasjoner:

Asus P5W DH Deluxe 975X

Core 2 Duo E6600

MSI GeForce 7900 GTX 512 MB

2x1GB OCZ XTC Platinum DDR2-800 "kit"

2 stk SATA2 80GB Samsung SP disker i RAID0

NEC DVD-Brenner

Lian-Li PC-V1000B med originalt vindu og kortleser i front (Lian Li viftestyring følger med)

Noctua NH-U12 med 120mm Papst vifte. 120mm Papst i resten av kabinettet også forresten.

Hiper Typer-R 580W modular PSU

Windows Vista Ultimate (originalt faktisk!)

 

Har jeg glemt noe da tro? Nei jeg tror ikke det.. :ermm:

 

Hadde vært fint med noen tips om pris hvertfall, vurderer å selge den for å bruke PowerMac G5 i stedet, men lurer på om jeg gidder hvis jeg taper for mye på det..

 

Takker for alle svar! :)

Endret av stormx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iom. at prisen på E6600 mest sannsynlig vil droppe stort nå, og 8800-serien er her, er vel kanskje 7k litt i overkant? Kan få et like bra nytt oppsett til 7000, som du får her.

 

Men uansett, har ikke mye grunnlag for å kunne gi en vurdering. Kanskje rundt 6000 en plass?

 

EDIT: La ikke merke til vista. Stiger jo selvfølgelig da...

 

-MVH. Markus.

Endret av Markus123
Lenke til kommentar

Du kan ta utgangspunkt i originalprisen og trekke fra rundt 1/3. Så om du er heldig så får du 2/3 av kjøpesum for den. Prøv å selge den til bekjente som har ett behov for en relativt kraftig pc, eller selg den på QXL som en [sarkasme] "eXtrem PC for GAMERE!oneone!, klar for VISTA!! TAKLER ALLE NYE SPILL!oneone." [/sarkasme] så får du nok en del mer enn om du selger den på bruktmarkedet.

 

Men du kan nok helt klart få mer for den enn 7K. Sjekk også hva andre pcer med ca samme spesifikasjoner selges for på bruktmarkeder og som deler.

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

 

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...