Gå til innhold

Den massive skotråden


Anbefalte innlegg

Takk. Kan tenke meg at det er sagt mange ganger ja. Derfor savner jeg en annonsering av en skovedlikeholds guide. Hvem lager annonseringer?

 

Og, finnes det lignende produkter fra andre produsenter?

 

Rankiz sier at en bør bruke renovator før skokrem? Dersom jeg ikke kjøper fra Saphir, må jeg gå rett på skokrem da? (Som jeg regner med den boksen jeg fikk fra Herring er?)

Endret av Einaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem var det som kjøpte 5 forskjellige nyanser skokrem til sine Litchfields? :)

 

Fant vedkommende såfall ut hvilken farge som passet best?

 

Blir vel å legge inn en bestilling hos AFPOS.

 

Dersom jeg bestiller denne populære renovatoren, skokrem i riktig nyanse og såpe holder det da?

 

Ser ikke for meg at jeg vil ha vinterbootsa særlig skinnende så jeg tror jeg dropper poleringsmiddel?

 

Hva påfører dere produktene med? Hvor mange bokser bør en kjøpe på en bestilling? :p

Lenke til kommentar

Takk. Kan tenke meg at det er sagt mange ganger ja. Derfor savner jeg en annonsering av en skovedlikeholds guide. Hvem lager annonseringer?

 

Og, finnes det lignende produkter fra andre produsenter?

 

Rankiz sier at en bør bruke renovator før skokrem? Dersom jeg ikke kjøper fra Saphir, må jeg gå rett på skokrem da? (Som jeg regner med den boksen jeg fikk fra Herring er?)

 

Hvis du absolutt må kjøpe noe som ikke er fra Saphir (ikke at jeg skjønner hvorfor, så billig som man kan få det) kan du kjøpe lexol hvis du skal kjøpe på nett eller effekt hvis du skal kjøpe i butikk (de selger det i stort sett alle skobutikker).

 

 

 

Hvem var det som kjøpte 5 forskjellige nyanser skokrem til sine Litchfields? :)

 

Fant vedkommende såfall ut hvilken farge som passet best?

 

Blir vel å legge inn en bestilling hos AFPOS.

 

Dersom jeg bestiller denne populære renovatoren, skokrem i riktig nyanse og såpe holder det da?

 

Ser ikke for meg at jeg vil ha vinterbootsa særlig skinnende så jeg tror jeg dropper poleringsmiddel?

 

Hva påfører dere produktene med? Hvor mange bokser bør en kjøpe på en bestilling? :p

 

Skokrem er polish så hvis du ikke er opptatt av at skoene dine skal være ekstremt blanke holder det med kun renovateur. Kjøper du en farge som er lysere enn skoene vil fargen holde seg lik, så det er bare dumt å kjøpe flere så lenge du passer på å kjøpe en farge som er litt lysere. Og såpe????? Hvor har du det fra?

 

 

 

Synes de dobbeltspente monksene fra Magnanni som follestad har inne så fine ut.

 

Både jeg og Kavinsky har et par. Fine de, men de er blake stiched, så personlig ville jeg heller kjøpt C&J Lowndes eller Herring Shakespeare II som begge er goodyear welted og i omtrent samme prisklasse.

Lenke til kommentar

Hvem var det som kjøpte 5 forskjellige nyanser skokrem til sine Litchfields? :)

 

Fant vedkommende såfall ut hvilken farge som passet best?

 

Blir vel å legge inn en bestilling hos AFPOS.

 

Dersom jeg bestiller denne populære renovatoren, skokrem

i riktig nyanse og såpe holder det da?

 

Ser ikke for meg at jeg vil ha vinterbootsa særlig skinnende så jeg tror jeg dropper poleringsmiddel?

 

Hva påfører dere produktene med? Hvor mange bokser bør en kjøpe på en bestilling? :p

Kjøpte mid brown, cognac, brown og dark brown. Dark brown passer definitivt best til Litchfield.

Lenke til kommentar

Ofte er det ikke spesielt enkelt heller, selv om jeg selvfølgelig til en viss grad er enig med deg. Magnanni er et såpass lite merke at det er lite av det på ebay osv, men jeg har lest flere steder på SF at det ofte er å finne til ganske lave priser på Nordstrom Rack f.eks, så en viss forskjell er det jo selv om vi kan få mye på nettet.

Lenke til kommentar

Skokrem er polish så hvis du ikke er opptatt av at skoene dine skal være ekstremt blanke holder det med kun renovateur. Kjøper du en farge som er lysere enn skoene vil fargen holde seg lik, så det er bare dumt å kjøpe flere så lenge du passer på å kjøpe en farge som er litt lysere. Og såpe? Hvor har du det fra?

http://afinepairofshoes.myshopify.com/collections/shoe-care-accessories/products/saphir-leather-saddle-soapMin lenke

 

Denne tenkte jeg på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...