Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva driver Trond Sollied med for tiden da? ^^

Nei, ellers takk.

Hvorfor ikke? Trond Sollied virker jo som en solid trener med ambisjoner. Tror faktisk han kan være min favoritt HVIS Hamren går. Noe som jeg tviler på, siden det blir champions league neste år.

Skrevet

Syns det er ufyselig måten det svenske forbundet har tatt hånd om saken, rett å slett arrogant.

Godt å se at RBK reagerer, dog jeg forstår at et landslagsoppdrag frister for Hamrèn, i tillegg når familien bor i Sverige.

Dog så er jeg meget positivt overrasket over hvor åpen Hamrèn er med RBK ledelsen rundt dette :)

Skrevet
Tror ikke Hamren går etter denne sesongen, men antageligvis etter den neste.

Da får han prøvd seg i CL, kanskje vinne cuppen, og whops, da har han oppnådd "alt" med Rosenborg.

:A:A:A:A:A:A:A:A

Hamrén må bli lenge. Endelig har vi funnet en ordentlig trener.

Skrevet

Hvis Hamren blir må det ihvertfall være hans valg, blir han Svensk trener skal ihvertfall RBK tjene på det. INGEN er tjent med å presse noen til å bli en plass de ikke vil.... eller å bli nektet en jobb de fortrekker fremfor den de har.

Skrevet

Okey, Hamren har ikke fått tilbud om jobben ennå. Forøvrig har ikke det svenske forbundet kontaktet RBK, kan jo hende Hamren tar jobben etter 2010 når kontrakten til RBK går ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...