Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen å ha en spiller som ikke vil være her, og yte max. Her er det bare å vente på neste bud å selge, er jo klart og tydelig at mannen vil bort. Hadde jeg egentlig alldri trodd om sappi...

Olsen, Skjelbred og Strand så ut som å fungere sammen (tviler roar strand holder 90 minutter ute etter uke). Synd at Didier Konan også vil forlate RBK, siden nå er jo hans ekte posisjon ledig, kunne tenkt meg å se han i rollen til sappi eller på høyre kant. Men jeg har tro på Michael Jamtfall, en hurtig spiller som kan dra seg ut på siden å slå innlegg på Ivers. Noen som vet om Jamtfall jr er høyre eller venstre hendt?

Skrevet

Skjønner at RBK ikke vil selge sapara.

Hadde dette skjedd tidligere i vinduet, hadde det kanskje vært noe annet, men selger de han nå, har de ikke tid til å finne en erstatter, dette skjønner sannsynligvis Marek også

Skrevet (endret)

Han bør selges. Ingen vits å ha en spiller som ikke er 100% motivert og seriøs i RBK-drakta. Men vi skal ha minst 30 millioner.

Jeg vil heller beholde Skjelbred enn Sapara.

Endret av kilik
Skrevet

Styret bør be Besiktas høyne budet sitt til minst 40 mill spør du meg, eller aller helst vente til neste vindu, slik at vi får hentet inn en erstatter.

Skrevet

20 millioner var en bra pris for en skadet 32 åring, men vi er totalt avhengig av steffen iversen i god form på topp, hvertfall med ny formasjon. 4-2-3-1. Vi trenger også erfaring, og steffen iversen er vell den som har mest erfaring på laget.

Skrevet

20 mill for Ivers er jo kjempepris :!:

Hadde vi hatt en reserve for han som var på samme nivå, om ikke bedre, hadde vi nok ikke tvilt på et ja en gang.

Skrevet

Sapara har i et intervju sagt at han er skuffet over å ikke få lov til dra. Han sier at han fortsatt skal gi 100% innsats i kampene, men er ikke sikkert at han er motivert.

Skrevet (endret)

Dagbladet hadde misforstått. Det var 2 millioner kroner, ikke 2 millioner pund.

2 mill. er selvsagt et skambud man kan bare se bort i fra. Selv for Roy Miller er det i minste laget.

Fornuftige priser slik jeg ser det.

Skjelbred: 40 mill.

Sapara: 35 mill.

Tettey: 25 mill.

Iversen: 8 mill.

Endret av kilik
Skrevet
Fornuftige priser slik jeg ser det.

Skjelbred: 40 mill.

Sapara: 35 mill.

Tettey: 25 mill.

Iversen: 8 mill.

Jeg er nok litt mer grådig enn deg. Sånn ser min liste ut:

Skjelbred: 60 mill

Sapara: 40 mill

Tettey: 30 mill

Iversen: 10 mill

Skrevet (endret)

Tettey vrakes som visekaptein. Inn kommer Iversen og Dorsin som visekapteiner. Det ser jeg på som positivt. I alle fall etter å ha lest begrunnelsen til Hamrén. Kanskje vil jeg sette Dorsin foran Ivers. Supermann blir årets kaptein for 5. gang.

- Alexander skal fortsatt ta ansvar ute på banen. Jeg synes han har utviklet seg fra på den biten og begynner å ta lederskap. Men jeg ønsker at han skal konsentrere seg om sitt spill og det som skjer på banen, andre kan ta ansvar i media og lignende. De eldre har ofte mye erfaring utenfor banen også, sier Hamrén.

Link

Endret av sagberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...