Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? Riise er enorm på FM! (:p)

Lago og RBK er i kontraktforhandlinger, noe som jeg synes er meget bra. Få han på plass snarest! Liker ikke helt hvordan en uerfaren Demi spiller for tide, med mange enkle pasningsfeil og ballmiss.

Skrevet
Ser for meg et nedrykk med LSK, slik at vi kan kjøpe BH Riise på billigsalg :p Det hadde vært digg.

:sick:

Please not!

Why not?

B.H. Riise er en Landslagskant, i form er han uten tvil Norges beste i sin posisjon. ;)

Skrevet (endret)

Vi trenger sårt klare kantkanditater, ikke bare indreløpere alla Tettey som liksom skal være mer sentral i banen, men blir snarere enn ytreløper/kant, noe han ikke duger til i det hele tatt.

Endret av PsychoDevil98
Skrevet
Skjønte ikke helt innlegget ditt der, mener du at BHR ikke duger som kantspiller eller at han blir en kant som trekker mer innover i banen?

BHR duger i aller høyeste grad som kantspiller. Det jeg mente er at vi trenger akkurat en kant for å få bredde i laget. Ikke bare indreløpere som Tettey som ikke duger som kant i det hele tatt (noe han ofte opererer som i den rollen han er i tippeligakamper)

Skrevet

Første tapet på 12 kamper og det skulle faen meg IKKE komme mot LSK. Er faen meg en skam at vi roter bort dette her. Er så jævla typisk!

Her sikrer vi at LSK holder seg i Tippeligaen! :sick:

Skrevet

helsikke, disse poengene burde vi hatt for en bronsje-medalje, men men

også et spørsmål. noen som fikk med seg hvorfor alle rbk-"lederne" ble drit forbanna på han ene fotografen??? så de bare banna til han og viste fingern, også stakk fotografen'! noe han sa/gjorde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...