Gå til innhold

Druid eller Paladin som alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 37 druid og en 32 paladin på samme realm som mainen min og lurer på hvilken jeg skal velge. Hvis jeg får råd og har lyst er det mulig det stopper på 49 som twink en stund også. Jeg vil ha en klasse som er morsom og grei i pvp.

Med druid er jeg redd det blir litt ensformig med spamming av 3 knapper på hver mob, mens pala kommer jeg til å AoE-grinde med hvis jeg lvler den.

Noen som har noen gode råd?

Tenker også litt på dersom jeg faktisk spiller den helt til 70 ender jo pala opp som healer nesten 100% sikkert mens druid kan gå feral. Og jeg har 70 resto shaman så en ny hybrid healer er jo litt unødvendig ettersom det blir mye av det samme :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg tatt paladinen som 49 twink. Men ikke som ny lvl 70.

Paladin er på sitt sterkeste i lvl 40-50 og det er utrolig gøy og spille pvp som melee, med bobble og healing;)

Druid har jeg ingen erfaringer med, men de er jo ettertraktet i høy levels. Du får bestemme selv, men min stemme går nok til :love: Paladin :love:

Skrevet
Hadde jeg vært deg ville jeg tatt paladinen som 49 twink. Men ikke som ny lvl 70.

Paladin er på sitt sterkeste i lvl 40-50 og det er utrolig gøy og spille pvp som melee, med bobble og healing;)

Druid har jeg ingen erfaringer med, men de er jo ettertraktet i høy levels. Du får bestemme selv, men min stemme går nok til  :love: Paladin :love:

8203635[/snapback]

Vet ikke helt jeg, følte faktisk at jeg sakka litt bak de andre klassene i den levelrangen.

På 29 sitter du med Corpsemaker, og da er du rimelig sterk.

På 50 får du Crusader Strike, og da gjør skaden din et stort hopp igjen.

30-40 var ekle levler, 40-50 likeså.

Skrevet

:hmm: Er jo over ett år siden jeg var low level paladin, men synes jeg husker den level rangen som tha shits;)

Tar sikkert feil, men paladin er artig med riktig specc og level

Skrevet
Jeg har en 37 druid og en 32 paladin på samme realm som mainen min og lurer på hvilken jeg skal velge. Hvis jeg får råd og har lyst er det mulig det stopper på 49 som twink en stund også. Jeg vil ha en klasse som er morsom og grei i pvp.

Med druid er jeg redd det blir litt ensformig med spamming av 3 knapper på hver mob, mens pala kommer jeg til å AoE-grinde med hvis jeg lvler den.

Noen som har noen gode råd?

Tenker også litt på dersom jeg faktisk spiller den helt til 70 ender jo pala opp som healer nesten 100% sikkert mens druid kan gå feral. Og jeg har 70 resto shaman så en ny hybrid healer er jo litt unødvendig ettersom det blir mye av det samme :p

8203266[/snapback]

Har personelig erfaring mest med paladin. Har faktisk en 49 ikke twink, men en gammel main som jeg går bg en gang i blant... De er sterke med bra stuff og et godt talent build, men min erfaring er at det er utrolig kjedelig og spille paladin.(bare min mening, helt opp til deg og hva du syns)

Har bare en 29 druid, men det syns jeg er at det er utrolig gøy med feral og cat form... Druidene har et så utrolig langt rekkevidde innen dmg og healing. Derfor ville jeg valgt en druid. I det ene øyeblikket er du dmg, tank og så healer. Det ER genialt... Tar ikke mest liv, men hvis du er flink nok til å spille og skaffe deg stuff er du ganske god. Lykke til!

Skrevet

Om du skal ha en alt så ville jeg valgt en druid over paladin siden paladin krever mye mere av gear en hva en druid gjør.

Feral druid /roar

Skrevet
Om du skal ha en alt så ville jeg valgt en druid over paladin siden paladin krever mye mere av gear en hva en druid gjør.

Feral druid  /roar

8210229[/snapback]

Var det jeg ville fram til =P :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...