Gå til innhold

Nye Hodetelefoner ?


Anbefalte innlegg

halloen, jeg er på jakt etter nye hodetelefoner, er en stund siden jeg har kjøpt nye nå så jeg har ikke noen oversikt over markeded. Den som jeg har nå http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SHHD515

har vært kødden i en lang tid , det som er feil er koblingen fra 6.3mm m til 3.5mm adapter(håper den heter det ).

porblemet er at jeg har veldig vanskelig for å på lyd i begge ørene og jeg må vri og snurre ledingen , klemme den fast under tastaturet og da kan selv den miste forsyving av eten media-hubben eller tastaturet føre til at jeg igjen bare har lyd på et øre.

så hva kan dere anbefale og hvorfor ? , leter i prisklassen 800-1000.

de skal bli brukt til spill og musikk/film fra internt lydkort.

 

Noen bra kandidater eller er det å kjøpe en HD515 til?(ser at disse koster godt under de 1500 jeg betalte).

Endret av Fredz0rz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
halloen, jeg er på jakt etter nye hodetelefoner, er en stund siden jeg har kjøpt nye nå så jeg har ikke noen oversikt over markeded. Den som jeg har nå http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SHHD515

har vært kødden i en lang tid , det som er feil er koblingen fra 6.3mm m til 3.5mm adapter(håper den heter det ).

porblemet er at jeg har veldig vanskelig for å på lyd i begge ørene og jeg må vri og snurre ledingen , klemme den fast under tastaturet og da kan selv den miste forsyving av eten media-hubben eller tastaturet føre til at jeg igjen bare har lyd på et øre.

så hva kan dere anbefale og hvorfor ? , leter i prisklassen 800-1000.

de skal bli brukt til spill og musikk/film fra internt lydkort.

 

Noen bra kandidater eller er det å kjøpe en HD515 til?(ser at disse koster godt under de 1500 jeg betalte).

8201139[/snapback]

 

 

den så helt super ut, fin pris og du sier den skal ha bedre lyd, eneste som jeg ikke liker er 6.3mm m/3.5mm adapter men mulig media-hubben ikke er helt frisk den å. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...