Gå til innhold

Tull med SE W800i


Anbefalte innlegg

Heisann

 

I det siste har telefonen min vært litt tullete. Etter at alarmen har ringt om morgenen (!), er den i lydløs modus selv om lyden er på. I menyen, der det som regel er en hvit sirkel for å markere joystickens bevegelser, er det en svart firkant. Dette kommer og går.

Det har også vært tull med at den har kombinert forskjellige layouter... :ohmy:

Er det andre som har opplevd det samme? Kommer sikkert til å levere den på reparasjon, har vært inne før også, pga. løst linsedeksel.

 

(Det litt morsomme er at jeg alltid har periodisk alarm på, men den begynte å tverke den dagen jeg hadde "vanlig" alarm på :roll:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har det samme problemet. Ser ut som alarmen slutter å ringe når menyen går bananas. Hvorfor det skjer sånn har jeg ikke klart å finne ut av enda. Jeg pleier å slå mobilen av og deretter på igjen når jeg oppdager svarte firkanter i menyen. Jeg tipper det er en enkel sak å fikse ved å installere nyeste patch.

Lenke til kommentar

Det ser ut som alt som er standard i telefonen herjer. Den har laget en egen meldingslyd.

Ellers får jeg ikke spille av de andre meldings-/ringelydene, se bildene som er standard i telefonen. Noe ryker inn på rep i morgen :hrm:

Har hørt om mange andre som har samme symptomene. Prøvde å laste ned software update uten at det har hjulpet.

Meldinger jeg sender kommer ikke alltid frem, og omvendt.

Lenke til kommentar
Heisann

 

I det siste har telefonen min vært litt tullete. Etter at alarmen har ringt om morgenen (!), er den i lydløs modus selv om lyden er på. I menyen, der det som regel er en hvit sirkel for å markere joystickens bevegelser, er det en svart firkant. Dette kommer og går.

 

Har samme problemet med min også, lyden forsvinner og svart spooky firkant dukker opp fra tid til annen. Dessuten er det dårlig lyd (knitring, faller litt ut) ved mobilsamtaler også, men det har det alltid vært i min telefon...

Kvier meg litt for å sende den inn til reperasjon også, for som regel får man til svar: "Oh no you don't, du har fuktskadet den selv", får så å få tilbud om å enten betale 500,- for å få den tilbake like ødelagt, eller betale 2000,- får å reparere den...

 

Angående oppdateringstjenesten så er den en haug med søppel sammen med resten av PC-programmene som følger med SE telefoner! Drit alt sammen, har ikke fungert på hverken min w550i, w800i eller w900i. Ikke engang oppdateringstjenesten man kan bruke med WAP fungerer...

Prøvde å ringe SE kundeservice og fikk en svensk n00b som antakelig var på tiltak der. Jåååå, men ni måsta plugga i kontakten och trycka bort alla hindringar.... You think? Skulle gitt han huden full hadde jeg orket, men det hjelper jo så lite. DET VIRKER IKKE! HØR NI GJÖKORNA?

Lenke til kommentar

:rofl:

Prøvde oppdateringstjenesten på søndag, har ikke merket noen ting :roll: Kanskje jeg ikke fikk det til.

 

Det er no' dritt at SE lar slikt skje med sikkert hundrevis (?) av telefoner. Sikkert bare for å få oss forbrukere til å tro at det er vi som har ødelagt den selv, eller at den er sliten, sånn at vi kan kjøpe ny :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...