Gå til innhold

Hva er den mest ubehagelige situasjonen...?


Anbefalte innlegg

Hva er den mest ubehagelige situasjonen du har vært borti?

Det kan være både skummelt, vondt, flaut... :D

 

Den meste ubehagelige jeg har vært borti var en tidlig mandag morgen, i 12. måned. Det var iskaldt og jeg satt meg i bilen til mamma, hun skulle kjøre meg på skolen.

Jeg frøys fryktelig og hadde ikke fått på meg jakka ordentlig. Så jeg dro glidelåsen hardt opp og den satte seg fast i øyelokket (ganske høy hals på jakka)

Øyet begynte å renne og greier og jeg bøyer meg ned i smerte. Så kjører mamma avgårde. Så reiser jeg meg opp og får en knallsterk solstråle dirkte på øynene. Meget ubehagelig må jeg si! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

har selvfølgelig ikke skjedd med meg men tror den følelsen en har når en er i strid, spesielt under selve kampen er ikke akkurat noe folk drømmer tilbake til. F.eks d-dagen for de allierte.. Tror ingen som koste seg der når de ble plaffet ned av tyskerne

Lenke til kommentar

Kræsjet i en bil, mens jeg syklet. Fikk kjeven i bagasjelokket på bilen (bilen var parkert, fikk et "åndsfravær" eller noe :p), og de fire tenna i midten nede ble flyttet tre-fire cm bak i kjeven. De hang bare i datidens regulering.

 

Tannlegetimen hvor tenna ble dratt tilbake er noe av det værste jeg har opplevd.

 

Resultat: To rotfyllinger, utallige tannlegetimer.

Endret av Scatch
Lenke til kommentar
Vannansamling i låret er meget, veldig, jævlig ubehagelig. Man kan ikke gå. Måtte bli trillet på en kontorstol ut av klasserommet, og bare å kjøre over dørkarmen var helt for jævlig vondt. Måtte til legevakta og greier. Har faktisk hatt det to ganger.

8190873[/snapback]

 

Hva i huleste er vannansamling i låret? Hvordan fungerer det? :ermm:

Lenke til kommentar
har selvfølgelig ikke skjedd med meg men tror den følelsen en har når en er i strid, spesielt under selve kampen er ikke akkurat noe folk drømmer tilbake til. F.eks d-dagen for de allierte.. Tror ingen som koste seg der når de ble plaffet ned av tyskerne

8190846[/snapback]

 

Tror de som gikk i land på Gallipoli under WW1 satt med en litt verre følelse.

Lenke til kommentar
har selvfølgelig ikke skjedd med meg men tror den følelsen en har når en er i strid, spesielt under selve kampen er ikke akkurat noe folk drømmer tilbake til. F.eks d-dagen for de allierte.. Tror ingen som koste seg der når de ble plaffet ned av tyskerne

8190846[/snapback]

 

Tror de som gikk i land på Gallipoli under WW1 satt med en litt verre følelse.

8190972[/snapback]

jeg tror følelsen var ganske sammenliknbar og omtrent like jævlig..

Endret av Darx
Lenke til kommentar
Å tak-kjøre ny-biln til foreldrene, og deretter komme blodig å jævli til bryllupsfesten og si det til dem :( Værste jeg har gjort...

8192004[/snapback]

Den svir! :D gjorde noe lignende for 2 uker siden bare att jeg ikke kom hjem blodig til brullypsfesten!

 

OT: Kommer ikke på noe nå, men følelsen av å stå foran mange venner i en krangel med en annen så sier han ene noe om faren min som jeg er VELDIG obs på!

 

Vil ikke si hva han sa, men det han sa om faren min der fikk meg på mordtanker.... Kan fortelle att jeg fikk sinte foreldre fra den gutten på meg 2-3 timer senere... Skjedde når jeg var 11-12. Var MEGET ubehagelig å høre det han sa foran alle vennene mine!

Lenke til kommentar

var ute og klatret , og laget meg klar til og rapelere. men ikke før etter jeg "vippet" meg utaføre veggen såg jeg at det var en feil. endte med at broren min tok ene handa mi og drog meg oppat. noe som var svært låkt med tanke på at han låk på bakken og dro meg med handa mi trykt intil den skarpe fjell sida :S

Lenke til kommentar
Kræsjet i en bil, mens jeg syklet. Fikk kjeven i bagasjelokket på bilen (bilen var parkert, fikk et "åndsfravær" eller noe :p), og de fire tenna i midten nede ble flyttet tre-fire cm bak i kjeven. De hang bare i datidens regulering.

 

Tannlegetimen hvor tenna ble dratt tilbake er noe av det værste jeg har opplevd.

 

Resultat: To rotfyllinger, utallige tannlegetimer.

8190860[/snapback]

 

 

Fyy faen...stakkars deg!

Lenke til kommentar

Følelsen av en rotfylling når bedøvelsen går ut er ganske ubehaglig... Den jævla tannlegen hadde ikke gitt meg nok så bedøvelsen gikk ut før han var ferdig. Kjente hvordan han gravde og rota nedi der

*grøss*

 

Men det kan nok sikkert ikke hevde seg med følelsen en soldat har under en landgang. De skal ha den... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...