Gå til innhold

IK Start tråd


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja :) Siden Fredrikstad FK ikke har noen egen tråd her, så må jeg spamme alle andre... :thumbdown:

Må forresten si at banneret dere hadde etter at kampen hadde sluttet var litt kult, var dere forberedt på tap?

8894686[/snapback]

 

Jeg var ikke på kampen, så den på zebra. Men man skal jo ikke forberede tap akkurat. Men håper Start tar hevn på FFK snart. Er dritt lei de sure nederlagene, spesielt

fra seriefinalen 05 og cupen i fjor :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ble nok et tap i dag mot lyn :no:

Både David Nielsen og Steinar Pedersen må stå over første kamp etter ferien :thumbdown:

8983818[/snapback]

 

Ikke det største tapet...

 

Pedersen er for dårlig. Nielsen scorer ikke nok mål tatt i betraktning at han er en av Starts beste individualister. Må heve seg. Hele laget må heve seg.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en annen trener med de samme resultatene hadde han blitt sparka. Føler at Norges trenerforening har snakket med ledelsen i klubbene. Ingen blir jo sparka. I fjor vsamme tidspunkt var det flere som lå veldig tynt ann.

 

Bjørnebye er for meg en dyktig trener, men mangler bare erfaring. Jeg hadde ikke sparket han og Soler sier at kommer til å være trener så lenge han er i klubben og det er i noen år til.

 

Jeg tipper Stig Inge B. har en lang karriere som trener foran seg. Alle begynner dårlig.. de fleste iallefall.

 

Gøy at han satser på de unge (Tom Nordlie gjorde også det faktisk i sin første sesong), og vi håper han fortsetter, men synd Start taper så mye for tida.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Å sparke treneren blir for enkelt.

 

Han virker som en veldig klok og smart trener. Føler han har hatt mye uflaks.

 

Det er spillerene som spiller dårlig og ikke han.

9143947[/snapback]

 

Det er helt riktig. Jeg mener at spillerne må også ta et ansvar. Det er jo alltid Bjørnebye som må gjennomgå. Hva med spillere som Hæstad, Strømstad, Håland og Pedersen? De ble i Nordlie perioden alle egentlig litt opphauset mener jeg. Hvorfor kan ikke de snakke om hva som er galt for tiden? Her kan vi bare se på hva VIF har gjort. Ikke bytte trener, men spillernes innstillning. Det er bare å gi dem klar beskjed!

 

Vi skal ikke ned i 1. divisjon. Vi klarer oss nok. Det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...