Gå til innhold

IK Start tråd


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bernt Hulsker kommer fra AIK. Han blir vel en backup på midtspissplassen. Syntes det er synd at vi den siste tiden har kvittet oss med to spillere som var lokale. Det at vi har flest mulige spillere fra vårt eget fylke skal ifølge min del være et symbol på Start.

 

Beste og værste kamper i denne sesongen til nå:

 

 

Beste:

 

- 1-0 mot VIF hjemme. Utrolig deilig hvordan vi klarte å stå i mot VIF hele tiden. Vi presset dem hele tiden og nektet dem rom hele tiden. Typisk kamp fra vår side dette.

 

Værste:

 

Aalesund hjemme, FFK borte og Haugesund hjemme. Dette er ting som er vondt å tenke på.

 

Neste kamp mot Brann hjemme skal vi knuse dem. Bergenserne trenger å komme seg ned på jorden igjen.

 

Vi rykker hvertfall ikke ned. :thumbup:

Lenke til kommentar

5-0 seier i kvartfinale mot Øyegård igår. Da er vi klare for semifinale for junior. Den vant vi i fjor og vi satser på å kopiere bedriften.

 

Målscorere for Start var:

 

1-0: Jan Jenssen (16') str

2-0: Avni Pepa (42')

3-0: Ali Al Gashamy (45')

4-0: Avni Pepa (59')

5-0: Jan Jenssen (74')

 

 

 

Kvartfinalene i NM for junior endte slik:

 

Vålerenga – Lyn: 1-1 (7-6 e. str.)

Start – Øygard: 5-0

Bryne – Stabæk: 3-1

Bodø/Glimt – Rosenborg: 3-2

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg faktisk desverre allerede forbredet meg på nedrykk. Jeg synes at nesten alle resultatene i det siste har alltid vært som vi omtaler "nesten bra". jeg synes vi snakker litt for ofte om "vi spilte en god kamp" hver gang vi ikke klarer å ta de poengene vi fortjente.

 

Uansett om det blir nedrykk eller ei. Så har jeg tenkt over flere ting som må skje etter sesongen er over. For klubbens eget beste:

 

- Selg Hæstad. Mannen er en av tippeligaens beste, men han har selv uttalt at han vil til utlandet. Får vi et tilbud fra en klubb så skal vi takke ja. Dette er også rette tidspunkt for spilleren selv å komme ut i Europa.

- Skaff inn en ny back. Nå som både Johnsen og Pedersen har forsvunnet så har vi Paulsen på den ene. På den andre har vi brukt Midtun Lie som ikke holder mål som back. Så en ny back inn.

- Beholder vi plassen, så behold gjerne Strømstad. Han har selv sagt han vil bli, bare dersom vi beholder plassen.. Han har erfaring, vi har jo en god del unge spillere, derfor er det viktig med en som Strømstad.

- La to nye ungutter slippe til på a- laget. I denne sesongen har vi slippet til Morten Hæstad og Espen Børufsen. Begge har overbevist. Neste år håper jeg på Christer Kleiven, som har spilt en noen kamper i år, men ikke et skikkelig gjennombrudd slik som M. Hæstad og Børufsen. Jeg tipper kanskje Aram Khalili vil bli tatt opp.

Lenke til kommentar
Kan nevne at Benny Lenartson tar over som trener. Han har ledet Viking til seriegull og cupgull.

9463383[/snapback]

 

Tror dette kan bli veldig posetivt.

9464156[/snapback]

 

Tror han kan få snudd skuta, Benny Lenartson er jo en liten legende :D

Har aldri forstått hvorfor viking lot ham gå forrige gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...