Gå til innhold

IK Start tråd


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

hehe yeah why not ;)

 

Håper vi fortsetter utviklingen videre og lager et skikkelig godt lag.

Godt er det at vi fikk inn rado og owello. Owello virker utrolig lovende og rado fyller det tomrommet vi har manglet i MANGE år!

At vi også har ny høyreback til TL09 er bra. Engedal er rett og slett ikke god nok!

 

og ja, IK START TE Æ DØR.

Lenke til kommentar
Mer spent på PBH... Vi sliter med vinger så får håpe PBH kan tilføre oss noe der :)

 

Det kjøper skjønner jeg ikke noe av! Har han bevist noe i tiden han var i odd? Synes også de slapp han relativt lett, og når jeg tenker på at vi kunne fått han mye billigere for bare none seonger siden blir jeg mest iritert.. Får håpe jeg tar skamelig feil :yes:

Lenke til kommentar

Greit nok han ikke har prestert så mye på odd, men det er fordi han ikke har fått særlig spilletid.

Men han har visstnok vært god på U21 etc og forhåpentligvis så fortsetter han utviklingen i start :)

 

synd han ble skada ja for det hadde vært perfekt å få gitt han masse spilletid i adeccoen..

Lenke til kommentar

Fikk veldig mye spilletid i fjor i Tippeligaen men var ikke akkurat en reddende engel. Slet mye, og gjorde mange feilpasninger. Sandstø tok han med seg sørover siden det er han som hentet han fra Tønsberg igjen, så Sandstø fikk lyst til å videreutviklet talentet hans. Kan bli en stor spiller om et par år, har noen talenter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...