Gå til innhold

IK Start tråd


olavh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå som seriestarten nærmer seg, synes jeg det er på tide med en Start tråd. Hvordan går det med Start i år?

8187296[/snapback]

dårlig. dåkker tapte jo drit mye mot oss :!:

8201431[/snapback]

 

Vet ikke hvor mye det vil ha å si. Alle lag går på en stygg smell iblant, så det kan hende de skjerper seg i serien. De klarte 1-1 mot godset i Porsgrunn og møter Blackburt (torsdag) og Brann (2. april) før starten. Her tror jeg de kan gjøre det bra. Satser for øvrig på at Start kommer foran Viking på tabellen, og at Start slår dere 15. april, og det føler jeg meg sikker på, faktisk. Heia Start.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble dessverre et nytt stortap i Trondheim :thumbdown: . 1-4 tap er ikke bra, men man kan ikke regne med poeng der oppe. Årets første tap der oppe er ikkeså ille. vant for øvrig 6-2 i Vennesla mot Vindbjart, og er klar for 2. runde i cupen.

 

På fredag venter et skadeplaget Godset lag, som også tapte 0-4 hjemme mot Aafk 16. mai. Her bør Start ordne en solid seier. :thumbup:

Lenke til kommentar

Start gikk dessverre på et surt og ufortjent 2-3 tap mot godset, der svgjørelsen kom langt på overtid. Får kalle det for ren flaks. Start hadde fortjent alle poengene, men kom tidlig under 0-2, og det ble tøft. Men Sandefjord bør i hvert fall slås i neste hjemmekamp den 11. juni. Alt annet enn seier der er rett og slett pinlig.

Lenke til kommentar
Hvor tror dere sart havnerr på tabellen i år?

Jeg tror 6-7 plass.

8776203[/snapback]

 

Det tror nok jeg også. Jeg hadde forhåpninger om en høyere plass, men det virker ikke at vi er sterke nok til det. Tror nok både Hæstad og Ygor går til utenlandske klubber i sommer.

8782222[/snapback]

 

Fare for at Doffen drar i hvert fall. Håper egentlig de beholder stjernene ut sesongen. Tviler for øvrig på at Ygor forsvinner i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...