Gå til innhold

skal kjøpe pc, er dette bra nok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WoW skal gå glatt i 1600x1200-oppløsning eller høyere på den pcen der.

8184252[/snapback]

 

tja, glat og glatt fru blom. Kommer vel helt an på hvilket spill han har tenkt å spille og hvor kravstor han er til fps

8184371[/snapback]

Jeg prøvde WoW i 1600x1200 på GeForce 6600GT uten tegn til hakk, så et langt kraftigere skjermkort skal klare det greit. Husk at jeg var spesifikk om hvilket spill det gjelder.
Lenke til kommentar

åja, leste ikke første post nøye nok. i wow går det nok helt fint ja. men jeg vil allikevel anbefale et litt kraftigere skermkort som 1950pro som står mer i stil til resten av oppsettet. Er litt usikker på twinmos brikkene. de hadde ihvertfall ikke veldig godt rykte før, men de kan jo ha bedret seg. Hvis trådstarter har tenkt til å klokke burde han nok vurdere andre brikker

Lenke til kommentar
åja, leste ikke første post nøye nok. i wow går det nok helt fint ja. men jeg vil allikevel anbefale et litt kraftigere skermkort som 1950pro som står mer i stil til resten av oppsettet. Er litt usikker på twinmos brikkene. de hadde ihvertfall ikke veldig godt rykte før, men de kan jo ha bedret seg. Hvis trådstarter har tenkt til å klokke burde han nok vurdere andre brikker

8184696[/snapback]

TwinMOS er greit nok til vanlig bruk (ikke overklokking). De har et dårlig rykte for dårlig støtte av noen brikkesett og hovedkort på socket A.
Lenke til kommentar
åja, leste ikke første post nøye nok. i wow går det nok helt fint ja. men jeg vil allikevel anbefale et litt kraftigere skermkort som 1950pro som står mer i stil til resten av oppsettet. Er litt usikker på twinmos brikkene. de hadde ihvertfall ikke veldig godt rykte før, men de kan jo ha bedret seg. Hvis trådstarter har tenkt til å klokke burde han nok vurdere andre brikker

8184696[/snapback]

TwinMOS er greit nok til vanlig bruk (ikke overklokking). De har et dårlig rykte for dårlig støtte av noen brikkesett og hovedkort på socket A.

8184722[/snapback]

 

huff ja.. jeg erfarte det :( hadde kt4v og en 512brikke som jeg måtte flytte rundt på når blåskjermene ble formange :O

Lenke til kommentar

overklokke er bare å bruke divider, sette 667 som 533mhz. var helste før da mhz på ram var minimal og mulighetene få.

å kjøpe 1066 mhz og sette som 533mhz er tingen når det merkes lite av mhz på ram sånn jeg har forstått det. merker en forskjell på 400mhz og 1066, har ikke hørt noe, skulle gjerne likt og vist hvor og tilfeller. er litt uviten på akkurat dette.

Lenke til kommentar

Den vil fungere når du setter den sammen, men den strømforsyneren der virker litt nedunder i forhold til resten av systemet ditt.

 

Husk at strømforsyneren er det viktigste komponente i maskinen din. Så det er lønnsomt å legge noen ekstra kroner i den.

 

Som feks mist, Hiper, OCZ osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...