Gå til innhold

Jobbeår, Forslag til jobb?


Cooj

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg trenger penger til utdannelse og vurderer derfor å jobbe et år.

Jeg gjør dette for å få mest mulig penger og er derfor ikke så opptatt av arbeidstid eller dårlige arbeidsforhold. Så jeg trenger forslag til jobber som man ikke trenger noen spesiell utdannelse men som man kan holde på med i et år og som gir godt betalt, finnes dette? Er det noen som veit om noen slike jobber? Kom gjerne med forslag og info…?

 

Regnet med at det har vært en del slike tråder her på forumet før, men fant ingen da jeg brukte den ”geniale søkefunksjonen” så hadde vært allright hvis noen linket til en eldre tråd hvis det finnes…

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil anbefale å høre med vekterselskap. Ikke fordi at det er så godt betalt pr. time (dog ikke så værst), men fordi de ofte trenger folk og hvis man vil kan man jobbe veldig mye og dermed tjene mye penger.

8181856[/snapback]

 

Men husk at man må ha plettfri vandel, og vekterkurs er et fortrinn i søknadsprosessen.

Lenke til kommentar

Heisann. Ser nå at jeg muligens har posta denne litt feil, da det ikke er utdanning, men jobb jeg ser etter, var litt trøtt.

 

Uansett, tusen takk for forslag, vekter virker som en allright jobb. Jeg har plettfri vandel, men ikke vekterkurs, er dette noe som arbeidsgiver kan finansiere, eller må jeg skaffe dette selv? Det blir i så fall ikke så aktuelt, da jeg bare skal jobbe dette ene året.

 

Cruiseskip hørte meget interessant ut, men de krever vel at jeg har en spesiell fagkunnskap om etter eller annet...?

Gjerne mer info om dette hvis noen har dette.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar

Du kan begynne å jobbe som vekter uten vekterkurs, men de er ansvarlige for å gi deg kurs ila. de første 6 månedene (så vidt jeg husker). Er enklere å få seg jobb med kurs da, men ikke umulig. Har du førstegangstjeneste så hjelper det ganske mye.