Gå til innhold

Addons til WoW på Mac.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat startet opp igjen ny frisk etter 11 mnd nedetid... Som å begynne aldeles på scratch egentlig, bare at jeg nå er en n00b som har frisk kontroll på Warlock fremfor mange andre nystartede jeg treffer på serveren...

Men: Jeg må ha addons, NÅ! Funker dette på samme måte som på windowns? Interface-->addons-->lim inn her?

Og med det samme, i min tid var det titanbar og CT-mod og CT-raidassist som var det store. Holder disse enda stand, eller har dere anbefalinger for en dreven n00b?

Maghog UD Warlock på Shattered halls.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke noe om mac, men CT-modene holder fortsatt stand. selv om det har kommet mange nye på "markede". Tiatan lever og fortsatt i beste velgående, men tror veldig mange har gått over til Fubar.

leit litt rundt på curse-gaming så finner du de. en kikk på top 10 lista der gir og en god pekepinn på hvilke addons som er i tiden :)

Skrevet

Addons er jo bare scripts som er laget i Blizzard sitt eget språk, så de er vel uavhengige av plattform.

De jeg bruker er Titan Bar og CTMod, de føler jeg er esensielle.

Da får jeg X,Y coords, og en tynn linje øverst el. nederst på skjermen der jeg kan velge hva som skal vises, f.eks. antall Gold, XP tjent pr time, Durability på alle klærne dine i %, pluss masse customizing av selve brukergrensesnittet i spillet (flytte rundt på actionbars osv)

Ja, også har jeg alltid Auctioneer, da får jeg en ekstra boks under alle items jeg holder musa over, der jeg ser hvilke professions de brukes i (Mining, Engineering...) og hva de sist gikk for på AH (både start price og Buyout), pluss hva de er verd å selge til Vendors. Så kan man sortere ut hva man ikke gidder å loote fra PVE-mobs etter verdi hos vendor, eller hva slags quest rewards man skal ta etter hva som selger for høyest pris (hvis man ikke har bruk for noen av tingene)

Skrevet

Funka som fan det:) Herlig å vera tilbake i Azeroth! Ufatteleg merkjeleg å spela side om side med alver, nesten litt ekkelt... Paladinbuffane kjem eg aldri til å bli van med:P

Skrevet
Funka som fan det:) Herlig å vera tilbake i Azeroth! Ufatteleg merkjeleg å spela side om side med alver, nesten litt ekkelt... Paladinbuffane kjem eg aldri til å bli van med:P

8173326[/snapback]

WORD!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...