Gå til innhold

Hva var den siste boka du kjøpte?


Anbefalte innlegg

Oda, du får komme hit fort som svint da, og joine meg på neste bokraid ;D

Eller sjekke din lokale Norli. Kanskje de også har salg ^^

 

RedBowlingBallRuth, kos deg med The Shadow of the Wind! Det er en av favorittbøkene mine :)

 

Og takk til The Book Depository, for nok en gang å ha tjent penger på meg ^^

 

Margaret Weis & Tracy Hickman - Dragons of Spring Dawning (Dragonlance Chronicles vol. 03), €12,12

Margaret Weis & Tracy Hickman - Dragons of the Highlord Skies (The Lost Chronicles vol. 02), €5,67

Terry Brooks - The Elfstones of Shannara, €7,77

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Frå Hva leser du nå og hvordan går det liksom)

*Lovar seg sjølv å lese ferdeg dei [bøkene] ho har før ho lånar/kjøpar fleire* :innocent:

:blush: Dette gløymde eg sjølvsagt, og kjøpte ei ny bok i dag; Unfinished Tales av Tolkien. Har tenkt eg skulle kjøpe ho ein stund no, men har ikkje sett ho i nokon bokhandel, og gadd ikkje å kjøpe frå nettet. For €11.99 i ein bokhandel i Amsterdam.

Lenke til kommentar

Noen Bøker fra http://www.bookdepository.co.uk

 

The Gutter and the Grave - Ed McBain

The Guns of Heaven - MR Pete Hamill

The Last Match - David Dodge

Songs of Innocence - Richard Aleas

Little Girl Lost - Richard Aleas

The Girl with the Long Green Heart - Lawrence Block

Night Walker - Donald Hamilton

Say it with Bullets - Richard Powell

The Confession - Domenic Stansberry

The Colorado Kid - Stephen King

 

Alle for totalt £34.60

Lenke til kommentar

Tom for bøker jeg ikke har lest nå, så på tide å få handlet inn igjen en bunke.

 

The Shadow Isle: Book 6 of The Dragon Mage - Katharine Kerr

Price : GBP 5.99

 

The Name of the Wind - Patrick Rothfuss

Price : GBP 6.99

 

The Wise Man's Fear: The Kingkiller Chronicle Book 2 - Patrick Rothfuss

Price : GBP 11.49

 

Waylander - David Gemmell

Price : GBP 4.99

 

Waylander II - David Gemmell

Price : GBP 5.49

 

Hero in the Shadows - David Gemmell

Price : GBP 5.99

 

Best Served Cold - Joe Abercrombie

Price : GBP 6.49

 

Magic Study - Maria V. Snyder

Price : GBP 4.99

 

Poison Study - Maria V. Snyder

Price : GBP 4.99

 

Fire Study - Maria V. Snyder

Price : GBP 4.99

 

Priestess of the White (Age of the Five Trilogy bk 1) - Trudi Canavan

Price : GBP 4.99

 

Last of the Wilds (Age of the Five trilogy Bk 2) - Trudi Canavan

Price : GBP 5.99

 

Voice of the Gods (Age of the Five Trilogy bk 3) - Trudi Canavan

Price : GBP 5.99

 

The Dark Tower - Book1 - Stephen King

Price : GBP 5.99

 

The Dark Tower - Book2 - Stephen King

Price : GBP 5.99

 

The Dark Tower - Book3 - Stephen King

Price : GBP 5.99

 

 

Totalt ca 97pund, eller like over 1k nok. Synes ikke det er så galt for 16 bøker inkl frakt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fant ut at jeg hadde klart å bestille en tegneserie da jeg trodde jeg bestilte en bok tidligere her, så da ble det å bestille på ny og være sikker på at det er bok denne gangen :p

 

Margaret Weis & Tracy Hickman - Dragons of Spring Dawning (Dragonlance Chronicles vol. 03), €5.18 fra The Book Depository

 

Og så bare måtte jeg ha bok 4 i Jordens Barn av Jean M. Auel, så da ble det en tur innom Bokklubben også.

 

Jean M. Auel - Steppevandringen (Jordens Barn, bok 4), 99 kr

Lenke til kommentar
"The Host" av Stephenie Meyer. Det er faktisk den beste boken jeg har lest så langt, den er helt fantastisk!

Jeg holder på å lese den nå. Har kommet over halvveis, satser på å bli ferdig i løpet av helga.

Synes den var rar i starten. Tok litt tid for meg å få plassert personene, og bli glad i dem. Var først etter 200 sider jeg begynte å like den. Jeg tviler litt på at dette blir den beste boken jeg har lest. Denne boken er ikke så spennende at jeg har problemer med å legge den fra meg, men jeg liker den veldig godt.

Hva som gjorde denne boka helt fantastisk for deg?

Lenke til kommentar

Da har jeg gjort meg ferdig med "The Host". Jeg likte den, men sjangeren er ikke noe som passer meg helt utmerket. Boken var litt småtam til tider, men i det store og hele svarte den til forventningene! Slutten fikk meg til å smile skikkelig. Stephenie Meyer har en egen evne til å alltid lage happy-ending for alle sine karakterer!

 

Jeg kom over 3 for 2 salg på engelsk pocket, så nå har jeg handlet inn litt bøker igjen:

 

Ken Follett: "World without end". Jeg leste den historiske romanen "Pillars of the Earth" rundt juletider, og forelsket meg helt i boka. Siden har jeg hatt et ønske om å få tak i den fortreffelige oppfølgeren, og endelig er den kjøpt.

Boka er jammen meg litt av en murstein, nesten vanskelig å lese i den når den er så upraktisk stor med mikroskopisk skrift. Jeg har alt kommet godt igang, og så lang elsker jeg denne boka. Follett er storartet, min favoritt innen historiske romaner!

 

Khaled Hosseini: "A Thousand Splended Suns" og "Mil soles espléndidos". Jeg har faktisk ikke lest denne boka enda, så gleder meg masse til å gjøre det. Alle som har lest den sier det er noe av det beste de har lest, så dette blir spennende. Jeg har lest "The Kite runner", en sterk bok som jeg likte godt. Jeg kjøpte denne boka først på spansk, men fant ut at det ble litt for vanskelig, så jeg må få lest den på engelsk før spansk.

 

Stieg Larsson: "The Girl with the Dragon Tattoo". Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor tittelen er oversatt til det. Er jo "Män som hatar kvinnor" på svensk, men samme det. Denne skal leses sist av alle de nyinnkjøpte bøkene, for jeg gleder meg så sykt til å lese god krim igjen. Tror det er ett år siden siste krimbok, så håper denne serien blir en fantastisk leseopplevelse. Skal få skaffet de andre bøkene også, men det haster ikke enda.

 

Nå er det eneste problemet å finne tid til å lese alt sammen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...