Gå til innhold

Gutter bruker brunkrem?


Anbefalte innlegg

Jenter, ja, de kan bruke det, det er fint, "alle" jentene på ungdomsskolen jeg går på bruker det (ikke alle men, de jeg er med eller prater med)

 

Gutter? Dummaste jeg har hørt.. så på Biip engang han sa han brukte Brunkrem, det stod bare flere sider med "hooomooo" "homo" homse F" Osv.. Jeg skriver ikke sånt, men jeg sier meg enig med dem som gjør det, eller, har sett mere maskuline ting!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil en gutt bruke sånn krem er det greit for meg, men jeg ville ikke brukt det selv. Ser ikke noe galt i at gutter bruker det. Så lenge de syns bra om seg selv etter å ha brukt det så er det ok.. Men for all del, er jo enig i at det er litt feminint..

 

 

Mye bedre at vi gutter bruker solarium eller den naturlige solen :) Soler meg selv en skjelden gang i blant, :p

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke noe galt i at gutter bruker brunkrem. Si hva dere vil om lite maskulinitet osv, men jeg har flere kompiser som bruker det og han ene er mer beinhard enn 98 % av verdens befolkning - Norwegian SOF. Jeg bruker det ikke selv, men jeg har faktisk tre tuber.

8167780[/snapback]

Ingen vikinger bruker Foundation som det så fint heter EOD.

 

Synes Foundation eller brunkrem som mange velger kalle det usannsynlig stygt på gutter.. Gå heller i solarium da om man skal få en fin farge som man også får på hele kroppen.

 

 

 

Jeg har lite i mot gutter som bruker brunkrem.

Samtidig som at gutten får en fiinfin brunfarge (som regel) så dekker han også til ugjevnheter som kviser o.l.

8185665[/snapback]

Greit nok dekke til kviser o.l men det er stor forsjell fra kjøre hardt med foundation og diverse andre hefty kremer ;o

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Selv bruker jeg ikke brunkrem, men faktisk fått endel kommentarer av folk som tror at jeg bruker det. Har brunkrem hjemme og har prøvd det, men foretrekker heller og ta solarium.

 

Vet det er mange som bruker brunkrem og tør ikke innrømme det. Det er også mange som vil prøve det, men ikke tør fordi at de er redd for hva andre synes. Skjønner ikke at det er så mange som er så utrolig påpasselig på hva ukjente synes. Gjør akkurat det man selv vil, og blås i hva andre synes. De som lar være å gjøre noe p.g.a redd for å ikke bli akseptert av andre synes jeg er litt patetiske egentlig. Da lar du andre styre deg noe som er dessverre altfor utbredt.

 

Hvis noen sier at jeg bruker brunkrem så gidder jeg som oftest ikke si at jeg ikke gjør det. Ofte gidder jeg ikke starte noe diskusjon, men skal innrømme at jeg slenger noenganger en spydig kommentar tilbake. "Huff ja, når jeg ser deg, så skjønner jeg at jeg var altfor egoistisk med brunkremen, burde ha delt med de trengende".

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er en gammel tråd, nesten 1 år gammel, og håper holdningene har forandra seg litt.

 

Blir uans forbanna på folk som setter likhetstegn mellom homofili (som er en seksuell legning) og noe vedkommende gjør eller ser ut f.eks. brunkrem. Man begynner ikke å like sitt eget kjønn bare fordi man bruker brunkrem o.l............. Skulle likt å ha sett hvordan dere hatere ser ut irl!

 

Jeg for min del bruker ikke brunkrem, men jeg tar sol. Liker å være brun permanent, og ikke bare i ansiktet o.l., og så har det mange andre fordeler, som D-vitamin, takler vinteren bedre og så er det hele kroppen da. Har uans ikke et kviseproblem/hudproblem, så har ingenting å skjule. Og når sommeren kommer, så har man faktisk et godt grunnlag og kan fortsette å jobbe på brunfargen, uten å tenke på å bli brent. har overhodet ingenting i mot folk som bruker brunkrem/foundation, folk får gjøre akkurat som de vil. Er jo en fordel at det blir lagt bra også.

 

Du som hadde lyst å spytte på folk med brunkrem, wtf feiler det deg?! Du kan ikke ha det godt :nei:

Endret av deu
Lenke til kommentar

Hva mener du med at du takler vinteren bedre med solarium?

 

Selv bruker jeg ikke brunkrem å kommer nok aldri i min levetid til å bruke det. Tenker det er mye mer utbredt på Østlandet med brunkrem/foundation etc blant gutter.

 

Så lenge det ikke går så langt at man bruker like mye så de velkjente " pretty boys " fra Danmark ( og andre steder seffølgelig ) har jeg ikke noe i mot det.

Lenke til kommentar
Hva mener du med at du takler vinteren bedre med solarium?
At det fungerer som en slags lysterapi. Tradisjonell lysterapi, lys som tilsvarer sollysets frekvensspektrum, krever at lyset treffer øynene, men også annet lys, som f.eks. solarium kan ha en viss effekt. Eksponering av huden, skal ha lite effekt. Om solarium har en effekt, vet jeg ikke om det er psykisk, fysisk eller begge deler. Mulig det rett og slett ligger i at jeg gjør noe jeg liker og som gjør at jeg føler meg bra :D Jeg får i alle fall mer energi, mindre trøtthet og er mer positiv, så det virker for min del!

 

Erik :-): Det der er selvbruning og ikke brunkrem, som i foundation. Vet ikke hvor du vil henn, kommentaren din kan tolkes ironisk, tipper den ikke er det.

Endret av deu
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Om folk trenger brunfarge så vurder solarium. Var på trening som vanlig i går, etter treningen bestemte jeg meg for en tur i solariumen i 16 min. Har faktisk fått skille alt =D Jeg bruker foundation om jeg har fått noe uønsket i ansiktet, ellers har jeg alltid et lag med krem med hint av selvbruning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...