Gå til innhold

Variasjon i questene? - Silkroad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå så har jeg bare hatt quester der jeg må slakte hauger med monstre. Vil det bli litt mer variasjon utover i spillet eller er det bare slakting på slakting? Er level 10 nå.

Utrolig dumt for jeg har virkelig sansen for spillet hvis jeg ser bort i fra questene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Level 10? Håhå, du har noe å glede deg til. Jeg er level 34. For å summere spillet frem til det: Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Fetch, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, og Fetch.

Kan bli litt lite variasjon til tider, men for all del, spillet er ikke dårlig. Moroa begynner jo først når man nærmer seg lvl 40.

Edit: Hvilken server spiller du på, forresten?

Endret av nerf
Skrevet (endret)
Hørtes jo... lovende ut.

Alexander eller hva den nå heter spiller jeg på. Jarle er nicket.

8155466[/snapback]

Neida, var ikke meningen å skremme deg fra å spille det. Har hatt utrolig mye morro den tiden jeg har spilt det. Tro meg, har man spilt spillet nesten omtrent all fritid i ca. 1.5 måneder (+- noe), er det ingenting som slår det øyeblikket man opplever sitt første Seal of Star-drop. Det blir det penger av :dribble:

Når det er sagt, har de sørget for å pøse på med masse sjeldne items du kan finne, oppgraderbare våpen, man kan kjøpe seg kjæledyr hvis ønskelig, osv. osv.

Endret av nerf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...