just-_-me Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Tja, tittelen sier vel det meste. men, jeg har 19 000 Bilder (ikke spør om hva for bilder det er...), samlet i en mappe. jeg skulle gjerne ha delt opp det i flere mapper, f. eks. 40 mapper. finnes det noe program som gjør det, Batch program kanskje? tips? er litt tungvint og gjøre det manuelt....
hernil Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 hvordan skal du sortere dem da? etter dato, navn eller andre måter?
just-_-me Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Det er ikke så viktig, problemet er bare at explorer sliter litt, når det er så mange filer i en mappe... Men tror ikke det er noe problem lenger, siden disken kræsja i stad under en partisjonerings jobb...
just-_-me Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Skrevet 17. mars 2007 Ok, siden pc'en ikke kræsja alikevel, så er jeg fortsatt ute etter noe slikt. bare jeg får delt det opp i f.eks 40 mapper, så er det en god start. noen som vet om noe program som gjør det? søke etter i såfall?
hernil Skrevet 17. mars 2007 Skrevet 17. mars 2007 spør her. det er sikkert noen som har en .bat fil som gjør jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå