Gå til innhold

Verdens beste BF2 Gamer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hahahahaha (+inf)

Det er noe av det styggeste jeg har sett!

Syns det var tøfft av han da, å stille opp på sånnt "intervju" eller å legge filmen ut på Youtube, for han kan jo seriøst IKKE mene selv at han er så forbanna god?!

Men Morsom video, keep em coming.

Endret av Shaper^
Skrevet
Godt laget, men tror nok at dette er ment ironisk. Han har nok skole/jobb skal dere se.

8149974[/snapback]

håper virkelig at du har rett :!:

Skrevet (endret)
Originalen er morsommere

Den norske typen har noen morsomme replikker, som den om at han ikke får mer støtte fra Aetat for å backe up sine hardware oppgraderinger da han ikke har gått kurs der på en stund. Fikk ihvertfall meg til å flire litt! Han er også en smule roligere generelt..

8150329[/snapback]

Orginalen? De to filmene har likhetstrekk, men jeg vil ikke si at den norske versjonen er rippoff fra purepwnage sin fps doug.

Edit: Tror folk virkelig at detta kanskje er seriøst? :roll:

Endret av Anthropod
Skrevet
Ja vel :roll: Tror ikke det er i denne tråden det passer best å skryte av hvor uber du er :p

8156451[/snapback]

i know, jeg vet vor lite det er vert. og det er derfor jeg ikke går rundt å snakker om det.

syntes bare jeg skulle nevne det for å få fram poenget at jeg eier han der (og alle andre) i å være stathore på BF.

Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Skrevet

Jævlig bra film da! :D Alle skjønner jo at det er kødd, men lell! Dritartig! Filmer nesten bare nå han blir drept! haha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...