Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

.WMA musikk kjøpt fra Fox Music


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en cd med 24 Soundtracks på Fox Music her om dagen. Det som var planen, var å legge sangene inn på iPoden, og iTunes. Siden filene er i .wma format må de da konverteres i iTunes, noe som da ikke går, fordi jeg får opp en feilmelding om at .wma filene er beskyttet. Noe som kan hjelpe meg med å få disse sangene inn på iTunes?

 

Kan også tilføye og si det at jeg har prøvd å brenne desse sangene ut på cd, noe som heller ikke går. Jeg får feilmelding med hvert eneste brenneprogram jeg prøver. Noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller merkelig grunn, klarte jeg plutselig å brenne ut sangene på en cd og rippe de til iTunes alikavel. Kan hende det har noe med at jeg fjernet skrivebeskyttelsen på filene. Men uans, problemet er løst, så det er bare å stenge dette emnet om nødvendig.

Lenke til kommentar
Av en eller merkelig grunn, klarte jeg plutselig å brenne ut sangene på en cd og rippe de til iTunes alikavel. Kan hende det har noe med at jeg fjernet skrivebeskyttelsen på filene. Men uans, problemet er løst, så det er bare å stenge dette emnet om nødvendig.

8139040[/snapback]

 

 

det er fordi det sikkert var DRM beskyttelse fil på den , det er mulig og fjerne dette , noe som jeg tror er ulovlig ,, og man skal ikke oppfordre til ulovligheter på forumet !!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...