Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skulle ikke dette LIKSOM være en tråd om Naruto? Ble endelig glad da jeg fant en norsk en, ettersom jeg bare fulgte med på de engelske...

*Skuffa*!

9233136[/snapback]

Huh? :dontgetit:

 

Denne tråden du snakker om?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

måtte bare poste dette bildet:

 

521lemppj3.th.jpg

 

det er fra chapter 289. kan dette være en ny "versjon" av maska til ichigo?

kommer shirosaki til å overta igjen snart? jeg syntest dette bildet var drit tøfft, hva syntest dere?

 

Edit: Text on the pic:

"Life, Death - It's all inside of me"

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

stilig chapter :) så nell var espada O.o lurer på hvordan hun klarte å ikke være det lenger uten å bli drept... men vi får vel svar på det i neste chapter vil jeg tro. Da går hun sikkert berserk :D

 

her er bilde i storformat :)

 

red: synes det var så stilig så fjernet teksten og begynner å bruke det som wallpaper :p bare en rask jobb, men er for trøtt til noe mer.

 

bleach2890203pb3.th.jpg

Endret av akan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

veldig kort oppsummering men vil jo anbefale at du leser mangaen istede da ;)

 

Nnoitra kom slåss litt mot ichigo.. ichigo var skada etter fighten mot GJ så han begynnte å tape, nel transformerer og det viser seg at hun er en jævlig fin dame! noe ala Yoruich.. Nel slåss mot Nnoi. Szayel har releasa og slåss mot renji, ishida og de to hollowene som var med nel..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

han ble skutt med en cero rett i hullet i brystkassen so gjorde at han ble sendt til en annen dimensjon eller noe. normale hollower dør der, men siden arrancarer har så høy spirit power så klarer de å komme tilbake på noen timer så er vel ikke så veldig lenge før han er tilbake ^^

Lenke til kommentar

vil rette litt på posten til akan ;)

 

alle espadaer får en liten kube(som jeg har glemt navnet på) som de kan bruke til å sende hollower av lavere rang til en annen dimensjon for alltid.

GJ brukte den på Ulq men siden han har så høy reiatsu vil det bare ta ca 2 timer før han klarer å komme seg ut...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...