Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke særlig stilige bilder, minner meg om wannabe spawn.

 

On topic: Håper ikke Ulq dør i en eventuell fight med Ichigo, hater egentlig Ichigo, han får bare nye powerups for å drepe de kule karakterene og er beskyttet av at han er hovedpersonen. Det samme gjelder Orihime, håper hun kan dø/miste kreftene sine, siden ingen kommer til å miste livet så lenge hun er i nærheten. Irriterer meg også over Kenpachi, det starter å bli kjedelig å se han bare reise seg opp etter å ha mistet hjertet, man kan aldri vite at noen dør i slike serier, de bare reiser seg opp og "bruker begge hendene" for å vinne.

 

Nå får vi hvertfall se noen forfriskende kamper med Yamamoto, Barr(...), Stark, Halibel og kanskje Aizen :wee:. Så har vi også mange andre svake SS-folk som kan dø, woho!

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Synes egentlig det var litt trist hvordan Kenpachi vant siste kampen.

Med tanke på at Kenpachi var første personen som ble slått av Ichigo når han var på vei inn i Soul Society. Ichigo ble mange ganger sterkere når han fikk bankai, og han hadde ikke sjans.

 

Kenpachi vant jo kampen helt til Espada'n releasa, og når han var released var det store comebacket *to hender*.

 

Jeg har ingenting imot at karakterene utvikler seg, som når Ichigo lærte bankai, og nå utviklingen til hollow, men noen ting henger bare ikke på greip :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ja, nå er jeg snart igjennom Bounto arc så kommer vel Aizen arc snart eller hva? det er da det begynner å bli spennende eller hva?

Det er spennende hele tiden. :) (da snakker jeg såklart om mangaen)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei, er vel ikke like spennende hele tiden. Men går å i bølger med powerups som i det fleste lignende serier.

 

Vi får se om serien ikke slutter etter kampen i Karankura. Hvis ikke så skal vel Ichigo trene litt igjen og bli enda sterkere :hmm:

Lenke til kommentar

Håper virkelig at det går mot slutten av bleach-serien nå, nå som dem går mot ei mega fight. Men jeg tviler på at serein vil slutte. For det er jo masse igjen som ikke har bltt oppklart: Vaizardene, hollow-ichigo, faren ++

 

 

Btw: tror dere faren til ichi og han andre kisen(brillegutten) vil delta i kampen?;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...