MiSP Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Er det mulig å få Download Accelerator Plus til å virke med nyeste versjonen av Opera? Slik det er nå, må jeg manuelt kopiere adressen til filene jeg skal laste ned, og lime dem inn i DAP. Den skal egentlig ta det automatisk.
Kallileo Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Har samme problem. Tror ikke det går. Det går med Firefox og IExplorer.
qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 aner ikke hva dap er, men om du går inn i instillinger (alp+p -> avansert -> nedlastninger -> skjul filtyper håndtert av opera) kan du finne frem til ønsker filformat og velge hva som skal sje når man trykker på en sånn fil. f.eks. kan du få torrent-filer til å åpnes i program du selv velger. Litt tungvindt om samtlige filtyper skal åpnes i dap, men det er nå så...
MiSP Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 Sorry, det går ikke. Opera vil da laste ned filen for deretter å åpne den i f. eks. DAP. Meningen med DAP er å laste ned filene. Det ligger i navnet.
qualbeen Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 "send nettadresse direkte til program" er det et alternativ som heter...
wil Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 DAP=DownloadAcceleratorPlus. Det er da en Download Manager. Jeg har ikke noe særlig sansen for den egentlig. Men jeg kom over denne siden: http://www.opera.com/support/search/view/186/ Der det står dette: Using Download Accelerator Plus with Opera In order to get Download Accelerator Plus (DAP) to work with Opera, you need to copy the file "dapop.dll" from DAP's installation folder (usually C:\Program Files\DAP) into Opera's plugin folder (C:\Program Files\Opera\Program\Plugins by default). Once this file has been copied, restart Opera, and make sure that the plugin is properly installed by going to Tools > Advanced > Plug-ins to see whether it is listed. After the plugin has been successfully installed, you need to attach the desired file types to be downloaded with DAP in Tools > Preferences > Advanced > Downloads. Edit the MIME type to "Use Plug-in", and select the DAP plugin from the dropdown. Kanskje dette hjelper dere? Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå