AnBa Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Hallois Jeg er på questet, "Unfriendly Competition", hvor man i slutten skal drepe en mann ved navn Agamir. Mitt problem er at han aldri dør, han bare besvimer. Jeg får drept vennen hans. Det står også på UESP at jeg skal loote alle gravene, hvordan gjør jeg det? Takk!
AnBa Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Skrevet 11. mars 2007 OK, så jeg greide å drepe Agamir ved å skrive SetEssential 0001FC54, noe som skrudde av det at han var essential, og kan da ikke drepes. Men nå står det at jeg må lete gjennom gravene for å se om jeg finner noe spennender, hva er det?
Vrengtpolvott Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Du skal ta spaden som står ved den ene graven, det er alt jeg kommer på at du skal gjøre der inne utenom å drepe dem.
Kahuna Skrevet 11. mars 2007 Skrevet 11. mars 2007 Det ligger et ganske fett våpen bak en av kistene Agarmir skal da ikke være essential?? Hele poenget med questet er jo at du skal ta kverken på ham til slutt...
AnBa Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Skrevet 12. mars 2007 Det ligger et ganske fett våpen bak en av kistene Agarmir skal da ikke være essential?? Hele poenget med questet er jo at du skal ta kverken på ham til slutt... 8131301[/snapback] Ja, fikk tak i våpenet, men jeg har et som er bedre Nei, jeg forstod ikke det. Tror det var en bug, men jeg fikk jo tak i den koden.
Gavekort Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 (endret) jeg prøvde å aktivere alle kistene(noe som du ikke skal) da, jeg snublet over den klubba, men jeg fant ut tilslutt at jeg skulle ta spaden! Endret 22. mars 2007 av Bob_mafia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå