Gå til innhold

følger mora di med på leveln din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mamma hun spør meg hver gang hun er på besøk om hvilken level jeg er.

hva f betyr det? skal jeg sponse henne med en pc og få henne inn på pvp-servern min?

8112426[/snapback]

 

 

haha. du er faktisk heldig. usikker på hvor gammel du er, men mange mødre nekter barna sine å spille/spille mer enn x ant timer pr dag.

 

kanskje ho prøver å holde følge med deg^^

 

fått noen nye venner ingame:p

 

hvist ho spør hva nicket ditt er er get grunn til å bli nervøs:p

Lenke til kommentar

Ettersom du sier "...hver gang hu er på besøk" ville jeg vel trodd at hun prøver å vise interesse for hva du driver med. Hadde jo vært sinnsykt fett om hun hadde endt opp med å spille da :tease:

 

Veit jeg gjerne skulle hatt med meg mine foreldre, om de bare var litt mere barnslige i huet :tease:

Lenke til kommentar
hun prøver vell å vise interesse for hva du holder på med da xD det er noe morsan ikke gjør :\

 

var  i en guild med en hel familie :\ det var konge, skulle ønske jeg var det xD 2 sønner, en far og en mor :\  that's the shit

8112685[/snapback]

 

Haha..det er jo en drøm :nei: Stakkars barn som vokser opp med foreldre som gamere :!:

Lenke til kommentar

min sønn kommer til å vokse opp med en far som er gamer hehe. Jeg kommer til å eie ham i pvp hihi. Helt til han får finmotorikken i orden når han er 12-13 år og slår meg ned i støvlene:)

 

Mens min mor vet såvidt hva en datamaskin er :!: Men så er hun såvidt over 60 år også....

Lenke til kommentar

Pappa prøvde det et par ganger, men var ikke helt hans stil.

Han er mer av bilspilltypen.

Evt. interaktive musikkspill, mens mamma fikk nok bare av å se på før hu gikk tilbake til DXball som hu kan sitte med i flere timer enn jeg kan sitte med WoW :p

 

Men minstesøss spillte en stund, et par måneder før hu gikk lei.

Men hu syntes det var moro og var en ondskapsfull kanindreper :p

Lenke til kommentar

Far; Faen da sønn, må du pulle så jævli, er snart oom. kanke heale.

 

Sønn; Sorry da, men mamma holder ikke aggroen godt nok!

 

Faren; Ikke snakk stygt om tankinga te mordi gutt! da blir det husarrest!

 

 

 

Næ, trur jeg greier meg fint uten.

Lenke til kommentar

Jeg spurte ikke hvorfor det var et minus med foreldre som spiller wow, på samme server som deg, i samme level range og muligens i samme guild. Skjønner at det blir litt teit.

 

Det jeg lurte på var hvorfor det var "stakkars barn" som vokser opp med foreldre som også spiller dataspill.

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke hvorfor det var et minus med foreldre som spiller wow, på samme server som deg, i samme level range og muligens i samme guild. Skjønner at det blir litt teit.

 

Det jeg lurte på var hvorfor det var "stakkars barn" som vokser opp med foreldre som også spiller dataspill.

8112909[/snapback]

 

Det er da ikke noe galt med foreldre som spiller dataspill, men om man har foreldre som er hardcore "gamere" ville jeg ikke fortalt en levende sjel om det.

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke hvorfor det var et minus med foreldre som spiller wow, på samme server som deg, i samme level range og muligens i samme guild. Skjønner at det blir litt teit.

 

Det jeg lurte på var hvorfor det var "stakkars barn" som vokser opp med foreldre som også spiller dataspill.

8112909[/snapback]

 

Det er da ikke noe galt med foreldre som spiller dataspill, men om man har foreldre som er hardcore "gamere" ville jeg ikke fortalt en levende sjel om det.

8112967[/snapback]

 

Signed.

Lenke til kommentar
Jeg spurte ikke hvorfor det var et minus med foreldre som spiller wow, på samme server som deg, i samme level range og muligens i samme guild. Skjønner at det blir litt teit.

 

Det jeg lurte på var hvorfor det var "stakkars barn" som vokser opp med foreldre som også spiller dataspill.

8112909[/snapback]

 

Det er da ikke noe galt med foreldre som spiller dataspill, men om man har foreldre som er hardcore "gamere" ville jeg ikke fortalt en levende sjel om det.

8112967[/snapback]

Definer "hardcore gamere".

 

Og hvorfor ville du ikke fortalt en levende sjel om det?

Lenke til kommentar

Nei, er sikkert ikke morsomt å måtte fortelle kompis gjengen at fattern kniva deg i CS og mor di slo deg på DPS meteret på raidet i helga. Men, tja, om foreldrene mine spilte litt og viste litt interesse for hva jeg drev med og til og med ble med på litt spilling så hadde det vært kos.

Lenke til kommentar
Nei, er sikkert ikke morsomt å måtte fortelle kompis gjengen at fattern kniva deg i CS og mor di slo deg på DPS meteret på raidet i helga. Men, tja, om foreldrene mine spilte litt og viste litt interesse for hva jeg drev med og til og med ble med på litt spilling så hadde det vært kos.

8113020[/snapback]

Jeg mente jo ikke at du måtte spille med foreldrene dine, jeg bare lurte på hvorfor det var så "flaut" å ha foreldre som er såkalte "hardcore" gamere? Som forresten ikke har blitt definert enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...