Gå til innhold

Worms (x360): Problemer med team name..


Anbefalte innlegg

Har laget et lag i Worms men når jeg velger denne, står ikke lagnavnet i lobbyen med de andre lagene i LIVE, det står bare "Rebels". Jeg ser hva andre har kalt sine lag. Det som er rart, er at markene mine har ritkig navn men altså ikke lagnavnet i lobbyen.

 

Noen som har samme problem, evnt. løsning?

 

Oppdatert med løsning:

Hvis du har satt et navn på laget som er obskønt (f.eks nigger, retard, sadistic osv.), vil spillet gjøre om navnet til Rebels (utviklerene har ihvertfall humor). Du må ha et navn som går igjennom "sensuren".

 

(Mitt gamernick er Goliath PRO, jeg har lagt til samtlige på vennelista :) )

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk samme problemet igår da jeg kalte laget mitt Sadistic. Virker kanskje som om noen navn er sensurert eller noe? Renama til noe annet, og da funka det.

8113442[/snapback]

 

De har vel lagt inn et eller annet system som sjekker om navngivningen er støtene eller ikke.

 

Det er vel på grunn av at dette systemet ikke fungerte 100% at spillet feilet verifiseringen hos MS og blitt utsatt såpass lenge. Med andre ord...det er på grunn syke mennesker som dere som gjør det nødvendig for at et slik system må bli implementert og dere har direkte skyld i at vi har ventet i flere måneder på Worms. :tease:

Endret av LarryDik
Lenke til kommentar

Nå har jeg laget teamet (Team Chrissj) men jeg finner det ikke når jeg skal velge lag før jeg skal spille challenge f.eks. Noen som kan hjelpe?

 

edit: Der fant jeg det ut... Hadde satt laget mitt som Cocky :!: , og da kom det ikke opp. Måtte sette på Human.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...