ShaNickolas Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Har en Maxtor Diamondmax 10 på 300 gb s-ata Var så uheldig å knekke pin kontakten på hardisken etter at jeg byttet kabinett. Det fungerte å bare sette kontakten på pinkontakten i noen mnd, før pcen begynte å henge seg . Tilslutt var den bare helt kaputt. Er 1 år og 3 mnd siden jeg kjøpte harddisken, så er vel bare å bruke reklamasjonsretten da? sende den tilbake?
MrLee Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Reklamere på selvforskyldt feil? Tipper du ikke kommer særlig langt med det nei, med mindre du lyver...
SirAmp Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 tror nok det går under "bruker feil/feilaktig bruk" og vil således ikke dekkes av noen reklamasjonsrett
H80 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Reklamasjon? Du mener at S-ATA-tilkoblingen er så dårlig utformet at det er en feil som du skal reklamere på? Jeg regner med at det er S-ATA-tilkoblingen du mener når du sier "pinkontakten".
ShaNickolas Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 Var nesten det jeg trodde. Da ender den hardisken i veggen, å den elektroniske dynga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå