Gå til innhold

TES: TES: Shivering Isles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å få med hest inn i Shivering Isles er ikke mulig, men samtidig ikke nødvendig. Verdenen inne i portalen er nydelig, og bør absolutt utforskes til fots. Man kan heller ikke få med seg NPC's som Adoring Fan og Mage's Guild-apprentice's inn.

8330804[/snapback]

Ah okay, er jo forsåvidt ikke så stort, nei. Er bare det at jeg har bestemt meg for å droppe fast-travelling så mye som mulig, og da hadde det vært greit med en hest til tider :)

Skrevet

Veldig viktig at alle som har SI leser dette

Som forklart i linken finnes det en bug i spillet, som gjør at etter å ha spilt inne i SI i ca. 50-120(PC) timer vil enkelte ting ifra spillverdenen forsvinne etter lagring. For eksempel: Du skyter en pil ned i bakken. Du saver, går ut av spillet, og går loader den forrige saven. Pilen er nå borte.

Det er ikke bekreftet om 360-versjonen har samme problemet, men det er meget sannsynlig. På 360-versjonen er det forventet en "levetid" på ca. 150 timer. Grunnen til at det er forskjellig er på grunn av at det er forskjellig FPS på de to versjonene.

Inne i linken kan du se hvordan du finner ut (PC) om du har startet denne bug`en. Hvis du har det, er det lite sannsynlig at du kan fikse problemet, og blir nødt til og enten leve med det eller vente på en patch og ikke spille i mellomtiden.

Bethesda har hverken bekreftet, eller gjort noe med denne bug`en

:cry:

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Hjelp! Jeg laster ned SI til 360 nå! Hva bør jeg gjøre?

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Vente til den er ferdig å laste ned...(?)

toppen av alt er det moren min som betaler!!  :D

8332713[/snapback]

Microsoft betalte for meg... :innocent:

Endret av qoutor
Skrevet

Som forklart i linken finnes det en bug i spillet, som gjør at etter å ha spilt inne i SI i ca. 50-120(PC) timer vil enkelte ting ifra spillverdenen forsvinne etter lagring. For eksempel: Du skyter en pil ned i bakken. Du saver, går ut av spillet, og går loader den forrige saven. Pilen er nå borte.

Det er ikke bekreftet om 360-versjonen har samme problemet, men det er meget sannsynlig. På 360-versjonen er det forventet en "levetid" på ca. 150 timer. Grunnen til at det er forskjellig er på grunn av at det er forskjellig FPS på de to versjonene.

Inne i linken kan du se hvordan du finner ut (PC) om du har startet denne bug`en. Hvis du har det, er det lite sannsynlig at du kan fikse problemet, og blir nødt til og enten leve med det eller vente på en patch og ikke spille i mellomtiden.

8334739[/snapback]

Virker alvorlig dette! Skjer buggen hvis man er i Oblivion eller bare når og hvis man er i Shivering Isles?

Skrevet (endret)

8334739[/snapback]

Virker alvorlig dette! Skjer buggen hvis man er i Oblivion eller bare når og hvis man er i Shivering Isles?

8335443[/snapback]

Så lenge SI er installert, så kan det skje.

Endret av brsseb
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet
Vente til den er ferdig å laste ned...(?)

8334881[/snapback]

Haha, nydelig. :!:

8334954[/snapback]

Hehe, godt forslag! Skal prøve mitt beste! :!:

Skrevet

Snart er OOO 1.32 ute, og den dekker Shivering Isles. Det pågår en åpen betatesting nå, ta en titt på det offisielle forumet.

Skrevet (endret)

MiSP, sien jeg ikke er serlig aktiv i denne delen av forumet for tiden, tror du at du hadde giddet og sende meg en PM når OOO 1.32 kommer ut slik at jeg får oppdatert førsteposten?

EDIT: Førsteposten i min OOO Tråd that is ;)

Endret av Lakus
Skrevet
Der rundet jeg mainquest!

Det var ikke bortkastet tid for å si det sånn!  :thumbup:

8339301[/snapback]

Haha, det gjorde jeg og. Ble ferdig nesten på samme tid på deg :!:

Skrevet

Har kommet en fix til den omtalte bugen nå... men jeg har et annet problem: Når jeg går inn portalen i niben bay og skal snakke med han som sitter ved bordet får jeg beskjed om å sette meg før han vil snakke... Å sette seg akkurat på denne stolen har imidlerid vist seg å være umulig! Duden min blir bare stående der uten å sette seg, det går heller ikke ann å komme seg videre sånn at jeg må loade et gammelt savegame... Argh!!¤!#%"#!¤%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...