Gå til innhold

GDC - Cryengine 2 Tech demo (Crysis)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

DX10 kjem bare til Vista. Før nokon begynner å syte over at det er dumt og MS er ondskapen sjølv, anbefaler eg dykk å lese tidlegare trådar og artiklar om emnet.

Endret av ttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg som en liten abekatt. har sett de fleste teaserene fra Crysis/DX10 så langt, og denne tok kaken. Kjøpte meg ny PC etter jul for å spille Crysis, men nå som spillet er utsatt til juli, blir det ny PC på meg i juni :p

Gjest Slettet+130498
Skrevet

sikkert en god del, det skal vist ikke være så veldig kravstort på lavere oppløsninger, også er folkene i crytek veldig flinke med optimalisering. det er noe flere utviklere burde lære seg.

Skrevet
Eg syns å huske at CryEngine krevde  lite eg i forhold til galskapen som utspilte seg på skjermen? Men det var kansje etter noen patcher det eller?

8112393[/snapback]

Samme her... jeg fikk bakoversveis over hvor sykt bra det gikk, til og med på mitt Geforce Ti4400 kort... som ikke akkurat var top-notch når Far Cry ble gitt ut.

Skrevet

Grafikken er fet den, men hva med å satse litt på AI? Nye spill skryter bare av realistic this, og realistic that.

Jeg ER en grafikkhore, men jeg mener det er på tide å fokusere på noe annet enn fotorealistiske busker.

Skrevet
Grafikken er fet den, men hva med å satse litt på AI? Nye spill skryter bare av realistic this, og realistic that.

Jeg ER en grafikkhore, men jeg mener det er på tide å fokusere på noe annet enn fotorealistiske busker.

8114173[/snapback]

De gjør jo det!

det gjorde i i Farcry også.

Skrevet

Nesten så realistisk og virklighetsnært at jeg tør ikke skyte noen :(

Går heller ned til stranda og bader;D

Men damn, spillet såg ganske bra ut. Eksplosjonen på slutten var overlegen. Håper det blir bra da, og håper noen av vennene mine har god nok pc til å spille det:p

Skrevet
Eg syns å huske at CryEngine krevde  lite eg i forhold til galskapen som utspilte seg på skjermen? Men det var kansje etter noen patcher det eller?

FarCry krevde jo sinnsvakt lite i forhold til sdet på skjermen!

Skrevet
Kjøpte ny pc pga Far Cry. Kjøper ny for Crysis!

Dette ser bare helt for sykt bra ut..

Bomben på slutten? :love::love::love:

8114603[/snapback]

ja det var liksom prikken over i'en :love:

Skrevet

Grafikk er ikke alt mine venner, men når glemmer man det litt :dribble: Ser helt sinsykt bra ut! Blir også et mye morsomt gamplay når man feks kan kjøre rett gjennom et hus med en tanks! :)

Blir vel å anskaffe et skikkelig skjermkort før spillet kommer ut! Men tror dere det vil kreve mye cpu?

Skrevet
Grafikk er ikke alt mine venner, men når glemmer man det litt :dribble:  Ser helt sinsykt bra ut! Blir også et mye morsomt gamplay når man feks kan kjøre rett gjennom et hus med en tanks!  :)

Selvmotsigende? ;)

Og som sagt tidligere i tråden så sørger de for AI osv også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...