ttt Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) DX10 kjem bare til Vista. Før nokon begynner å syte over at det er dumt og MS er ondskapen sjølv, anbefaler eg dykk å lese tidlegare trådar og artiklar om emnet. Endret 9. mars 2007 av ttt
flopflop Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Jeg gleder meg som en liten abekatt. har sett de fleste teaserene fra Crysis/DX10 så langt, og denne tok kaken. Kjøpte meg ny PC etter jul for å spille Crysis, men nå som spillet er utsatt til juli, blir det ny PC på meg i juni
Roug Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 lurer bare på hvor mange folk med normale maskiner kan spille det der uten lag...
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 sikkert en god del, det skal vist ikke være så veldig kravstort på lavere oppløsninger, også er folkene i crytek veldig flinke med optimalisering. det er noe flere utviklere burde lære seg.
-Mr.T- Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Eg syns å huske at CryEngine krevde lite eg i forhold til galskapen som utspilte seg på skjermen? Men det var kansje etter noen patcher det eller? 8112393[/snapback] Samme her... jeg fikk bakoversveis over hvor sykt bra det gikk, til og med på mitt Geforce Ti4400 kort... som ikke akkurat var top-notch når Far Cry ble gitt ut.
koronag Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Grafikken er fet den, men hva med å satse litt på AI? Nye spill skryter bare av realistic this, og realistic that. Jeg ER en grafikkhore, men jeg mener det er på tide å fokusere på noe annet enn fotorealistiske busker.
TCi Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 CryEngine er kjent for god AI. Tror nok CryTek har jobbet med å forbedre den som var i Far Cry.
Howitz Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Grafikken er fet den, men hva med å satse litt på AI? Nye spill skryter bare av realistic this, og realistic that. Jeg ER en grafikkhore, men jeg mener det er på tide å fokusere på noe annet enn fotorealistiske busker. 8114173[/snapback] De gjør jo det! det gjorde i i Farcry også.
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Oi. Fytte. Leste feil på deg der ja! xD Men detta er bananmoro!
mESA Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nesten så realistisk og virklighetsnært at jeg tør ikke skyte noen Går heller ned til stranda og bader;D Men damn, spillet såg ganske bra ut. Eksplosjonen på slutten var overlegen. Håper det blir bra da, og håper noen av vennene mine har god nok pc til å spille det:p
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Eg syns å huske at CryEngine krevde lite eg i forhold til galskapen som utspilte seg på skjermen? Men det var kansje etter noen patcher det eller? FarCry krevde jo sinnsvakt lite i forhold til sdet på skjermen!
Daisy Chain Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kjøpte ny pc pga Far Cry. Kjøper ny for Crysis! Dette ser bare helt for sykt bra ut..
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kjøpte ny pc pga Far Cry. Kjøper ny for Crysis! Dette ser bare helt for sykt bra ut.. Bomben på slutten?
Daisy Chain Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Kjøpte ny pc pga Far Cry. Kjøper ny for Crysis! Dette ser bare helt for sykt bra ut.. Bomben på slutten? 8114603[/snapback] ja det var liksom prikken over i'en
Litejk Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Syykt bra! Håper det kommer bærbare med Dx10 kort snart! Håper til høsten når jeg skal begynne på vidergående!
Nauz Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Grafikk er ikke alt mine venner, men når glemmer man det litt Ser helt sinsykt bra ut! Blir også et mye morsomt gamplay når man feks kan kjøre rett gjennom et hus med en tanks! Blir vel å anskaffe et skikkelig skjermkort før spillet kommer ut! Men tror dere det vil kreve mye cpu?
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Grafikk er ikke alt mine venner, men når glemmer man det litt Ser helt sinsykt bra ut! Blir også et mye morsomt gamplay når man feks kan kjøre rett gjennom et hus med en tanks! Selvmotsigende? Og som sagt tidligere i tråden så sørger de for AI osv også
Looper87 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Dette så mektig bra ut ja. Sjekk ut gametrailers.com Komt noen videoer av en by som er rendra i crytek2 motoren. Endret 9. mars 2007 av Looper87
Enceladus Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 (endret) Samme video bare bedre oppløsning http://incrysis.com/crysis/index.php?optio...id=282&Itemid=2 Ganske imponerendes ja Endret 10. mars 2007 av Gammelsko
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=62...euphoria+engine Men for all del, dette blir ekstremt fett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå