Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Onani farlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil unngå å synde!!

 

Islam er vel ganske nøye på at du skal passe på kroppen din, er den ikke?

 

 

Jeg er litt forvirra. På den ene siden er religionen min imot det og på den andre er det et risiko for kreft hvis jeg ikke gjør det! Hva skal jeg velge? Dette er noen kompliserte saker! :cry:

8102645[/snapback]

 

Risiko for kreft og "a shitload of problems" i tillegg. Synes ikke det er så komplisert, jeg.

8147572[/snapback]

Enig i det. Så lenge runkinga ikke blir en tvangshandling du må gjennom for at dagen skal fungere for deg eller noe, så er det ikke noe feil i å onanere egentlig.

Lenke til kommentar
Kan man ikke få dårlig sædkvalitet. For man runker ganske mye og har bestemt deg for å lage barn, så er ikke sæden moden nok! Har lest at det tar 70 dager for sæden å modnes!

8100705[/snapback]

Nei, dette er feil. Det er faktisk slik at man ikke har godt av å ha seden lagret for lenge i kroppen. Jeg har hørt at de fleste vil få naturlig utømming etter rundt 30 dager uten runking, og dette er fordi kroppen trenger å skifte ut seden. Har aldri latt det gå 30 dager selv, så har ikke "first hand experience" på dette området.

Som en liten addon: Jo mer man runker jo mindre er sjangsen for prostata-kreft, nettop på grunn av at kroppen ikke har godt av å ha gammel sæd "liggende rundt".

Det er helt ufarlig, og helt naturlig å onanere. Alle gjør det, inntil noen eventuelt blir overtalt av en eller annen fordom til å slutte. Barn tar på seg selv helt fra man er født. Babyer onanerer, og får faktisk orgasme, dog uten utløsning.

Det er IKKE slik at man får hår i hånflaten av det, blir gal, får mindre tiss etc etc etc.

Du kan jo ta en titt på f.eks onani-delen hos klara-klok. Skal man vite noe er det like greit å spørre folk som har peiling ;)

8100896[/snapback]

 

 

ELLER stille spm. i min onaneringstråd:) da kan det hende at du får svar av meg eller noen av de andre MEGET kompetente brukerne av foruet

Lenke til kommentar
Sæd'n blir laget ganske fort, og etter 1 natt så er lageret fult.

8100677[/snapback]

 

Er lageret fult etter 1 natt ?

 

Jeg merker da stor forskjell på mengden som kommer ut om jeg onanerer annen hver dag, eller hver 10. dag!

8102171[/snapback]

 

samme her!

 

til trådstarter:men som tidl sagt av en annen bruker ikke kødd med ballespreng!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Å få orgasme for ofte kan være avgjørende for helsen din, det at sexologer og andre sier til dere at ''onani er ikke farlig, gjør det hver dag og nyt det!'' er bullshit. Dette sier de fordi det er psykologisk riktig, å få negative bilder av sex kan være farlig for din seksuelle framtid. Men vil du fungere seksuellt videre og ikke bli impotent i 20 årene som mange men blir her i over-ejakulerende Norge som også får tidlig håravfall, bør du får orden på orgasmene dine.

 

2 ganger i uken med 3-4 dagers mellomrom er ideelt for de som vil bli normale igjen, gjerne ta en pause i en uke først. Offentlige leger har ikke peiling på hvorfor mange mennesker sliter med impotens og andre seksuelle problemer i tidlig alder, håravfall TROR de kommer av gener, noe som det også gjør, men orgasmen spiller en stor rolle.

 

For vitenskapelig forklaring, les rundt på www.actionlove.com, dette er en fyr som har greie på ting.

 

Hvis folk skal være ignorante og begynne med kverrulant drittsnakk kan de drite i det, bare ignorer denne posten hvis dere ikke tror på det, de som ønsker å ha en god helse både generelt og seksuellt, prøv.

 

Takk

Lenke til kommentar
For vitenskapelig forklaring, les rundt på www.actionlove.com, dette er en fyr som har greie på ting.

8796165[/snapback]

 

Klarte ikke dy meg og må komentere siden du har linket ut. "Doktoren" Dr. Lin som han fint kaller seg er på INGEN måte lege. Han har INGEN medisinsk bakgrunn eller utdanning og er i virkeligheten en sivil ingeniør som visst nok har bru konstruksjon som spesialitet. Siden du linket til føyer seg i rekken av mange andre bullshit sider Lin har opprettet (linplaza.com, drlin.net, healthtao.com etc) i håp om å selge flere av sine penispiller, urter og andre ikke-virkende potensmidler.

 

Og det er ikke farlig å onanere flere ganger i døgnet. Det stimulerer blant annet prostata og forhindrer at sædkvaliteten minker over lengere tid.

Lenke til kommentar

Er da ikke direkte farlig å onanere en eller flere ganger daglig, og forsåvidt ganske normalt i tidlig ten-årene. ( Men vil da hvertfall anbefale glidemiddel eller lignende hvis du gjør det flere ganger daglig. ) Eneste hvertfall jeg selv har fått fremlagt bevis for, er at det gir "økt fare for kreft i prostata". Dette pga. prostata da jobber mer enn normalt. Dog, dette går for absolutt alt i kroppen din hvis du presser det, og er på ingen måte noe jeg selv vil kalle en reel risiko sålenge "aktiviteten" ikke vedvarer langt utti 20/30-årene. Da er det en veldig vesentlig risiko for impotens og kreft.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...