Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er Onani farlig?


Anbefalte innlegg

Sæd'n blir laget ganske fort, og etter 1 natt så er lageret fult.

8100677[/snapback]

 

Er lageret fult etter 1 natt ?

 

Jeg merker da stor forskjell på mengden som kommer ut om jeg onanerer annen hver dag, eller hver 10. dag!

8102171[/snapback]

 

kanskje ikke 100%.... :hrm:

 

Men er lenge siden det gikk 10 dager, så kan egentlig ikke uttale meg mye der... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trolle og trolle!

Det var mitt gamle jeg! :D

Hils på den nye Savage Garden! :w00t:

8101069[/snapback]

 

Hehe ok,

Onani er iallefall ikke farlig og man skal ikke skamme seg over det.

It's natural :D

8101106[/snapback]

 

 

Jeg skammer meg ikke over det ialllfall.

For noen år siden så trodde jeg at jeg var den enste i hele verdne som runket, men når jeg kom på ungdom fikk jeg vite at det var mange andre! :whistle:

Vil bare bli kvitt det fordi det er en synd!

8101164[/snapback]

 

Du vet at man ikke bør spise gris i noen religioner også?

Ser vell ikke deg forran pøleboden noe mer nå tenker jeg?

 

:)

8101179[/snapback]

 

Hehe, men vet du hva jeg har aldri spist gris og kommer heller ikke til å gjøre det! :) Selv om det er mange som tvinger meg og sier at det er dritt digg!

8101304[/snapback]

 

Ikke ta dette negativt, men er du fra en slik religion hvor man ikke spiser gris?

Eller er du vegerterianer?

 

And by the way, pig/meat do taste very well :thumbup:

8101493[/snapback]

 

 

ingen skade skjedd! Er ikke vegeterianer men bare en forvirrende Muslim!

Lenke til kommentar
Sæd'n blir laget ganske fort, og etter 1 natt så er lageret fult.

8100677[/snapback]

 

 

 

Er lageret fult etter 1 natt ?

 

Jeg merker da stor forskjell på mengden som kommer ut om jeg onanerer annen hver dag, eller hver 10. dag!

8102171[/snapback]

 

kanskje ikke 100%.... :hrm:

 

Men er lenge siden det gikk 10 dager, så kan egentlig ikke uttale meg mye der... :!:

8102250[/snapback]

 

Jeg har klart å la være å runke i over 10 dager. Litt i begynnelsen, men går greit etter en viss tid!

Jeg vil unngå å synde!!

 

 

Jeg er litt forvirra. På den ene siden er religionen min imot det og på den andre er det et risiko for kreft hvis jeg ikke gjør det! Hva skal jeg velge? Dette er noen kompliserte saker! :cry:

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Ja, du kan få aids.

8102668[/snapback]

 

 

Av hva?

8102703[/snapback]

 

Veronica, dårlig gjort å tulle med gutten sånn.

 

Jeg vet ikke om det er heeelt 100% trygt..

Har hørt man kan bli blind av det, men er ikke så sikker på om det stemmer.

 

Se på meg for eksempel. Jeg bruker ikke briller engang!

8102727[/snapback]

 

Sjekk kildene dine litt bedre neste gang.

Lenke til kommentar

Hva er det som kan være så farlig med onani, da? Eneste farene man kan utsette seg selv for, er å ta for hardt i eller jobbe med kjemikalier rett før "den private hyrdestunden"

 

 

Eneste forskjellen mellom å "vaske seg selv" i dusjen og onanere, er hastigheten!

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Hva er det som kan være så farlig med onani, da?  Eneste farene man kan utsette seg selv for, er å ta for hardt i eller jobbe med kjemikalier rett før "den private hyrdestunden"

 

 

Eneste forskjellen mellom å "vaske seg selv" i dusjen og onanere, er hastigheten!

8102937[/snapback]

 

Og ereksjonen, orgasmen og det påfølgende klisset. Bortsett fra det er det jo helt likt.

 

Så da det er vel greit å "øke hastigheten" i dusjen på skolen? Så man blir fortere ferdig?

Lenke til kommentar

Jeg tror du bør døyve det å følge denne Profeten din blindt og heller leve et naturlig liv. Onani er ikke synd, og så lenge det foregår sånn noenlunde normalt så er det er ikke farlig på noen måte. I det hele tatt. Så slutt og tro på whatever fuck som gjør at det å onanere er synd og kom deg videre i livet istedet for å bruke tid på å gruble over noe så jævlig teit som akkurat dette her.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Jeg vil unngå å synde!!

 

 

Jeg er litt forvirra. På den ene siden er religionen min imot det og på den andre er det et risiko for kreft hvis jeg ikke gjør det! Hva skal jeg velge? Dette er noen kompliserte saker! :cry:

8102645[/snapback]

 

Du kan begynne med å lese denne tråden Link

 

Det er stort sett bare de mest hardbarkede haramistene som påstår at onani er synd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men er det noe ganske negativ med onani?

Som gjør den så upopulær i alle religionene!

8120121[/snapback]

 

Si det, det er noe jeg kunne likt og visst svaret på.

 

Personlig tror jeg det er fordi det var en "billig" måte og få seksuell nytelse på.

 

Sex var jo veldig bundet opp med det at en kun skulle ha sex etter ekteskapet, noe som kan være fordi at før i tiden så hvis du først hadde giftet deg så var du som regel sammen resten av livet. Og sex var vel også mer fokusert på og få barn, enn det som er tilfelle i dag. Derfor kan det godt hende at onani ble tabu, rett og slett fordi det kanskje ble sett på som seksuell nytelse, noe som de mente at kun skulle gjøre sammen med hun en hadde giftet seg med.

 

 

(jeg er langt ifra sikker på dette, så hvis dette er helt feil rett meg gjerne. jeg kunne likt og visst fasiten på dette)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Men er det noe ganske negativ med onani?

Som gjør den så upopulær i alle religionene!

8120121[/snapback]

Jeg mener å ha hørt at det er fordi du "sløser med sædcellene"

Dette er jo bare bullcrap siden det kommer nye :)

Lenke til kommentar

Det hele bunner jo faktisk ut i en del av biblen (i kristendommen iallefall) der onan "hopper av i svingen" og lar sæden falle på bakken istedet for i dama han holdt på med. Noe Gud ikke likte og derfor drepte Onan. "Alle" tolker det som at man ikke skal "sløse" med sæd (aka den guddommelige livskraft?).

 

Selv spekulerer jeg i om han virkelig ville at den dama skulle bli smelt på tjukken og var irritert over at Onan ikke gjorde det...

 

:thumbs:

 

 

Onan was the second son of Judah. After his older brother Er died, Onan was required by the tradition of levirate marriage to marry Er's widow Tamar. According to Genesis 38:7-10, when he had sexual intercourse with Tamar he "spilt his seed upon the ground" because the resulting child would be considered his late brother's, not his. In response to the transgression of disobedience, God killed Onan.

 

Sikker på at Gud ikke straffet Onan for ett av de 7 dødelige synder?

 

 

* 1.1 Lust (Latin, luxuria)

* 1.2 Gluttony (Latin, gula)

* 1.3 Greed (Latin, avaritia)

* 1.4 Sloth (Latin, acedia)

* 1.5 Wrath (Latin, ira)

* 1.6 Envy (Latin, invidia)

* 1.7 Pride (Latin, superbia)

 

?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...