Gå til innhold

Nordmenn på YouTube

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lagde denne for en stund siden da jeg kjedet meg. Starring lillebroren min. Tok hele 2 min og edite.

8460489[/snapback]

Dæven, den gutten har skills ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Liker dere good'ol nintendosanger med like dårlig lydkvalitet som på en gammel TV, sjekk ut mine labre forsøk på å joine pianoeliten på youtube.

Klikkbar

8391881[/snapback]

:wee: Kult. Hadde bare lyden vært litt bedre så :\

Lagde denne for en stund siden da jeg kjedet meg. Starring lillebroren min. Tok hele 2 min og edite.

8460489[/snapback]

Skills på karn der jo. god ballkontroll.

Skrevet
Tommy Myrbostad har noen geniale filmer! Nemlig trilogien "Fjortis The Movie". Anbefales på det sterkeste :D

Enjoy.

8491090[/snapback]

Den fyren stresser for mykje for min smak. Liker ikkje å gå på personangrep, men syns den fyren rett og slett er patetisk der han sitter hjemme hos mor og far og snakker stygt om sånn som folk rett og slett er i hans alder.

Skrevet
Tommy Myrbostad har noen geniale filmer! Nemlig trilogien "Fjortis The Movie". Anbefales på det sterkeste :D

Enjoy.

8491090[/snapback]

Var litt artig første gangen jeg så noe han hadde laget, men etter hvert som jeg så flere ble det bare patetisk. Han tar opp enkelte temaer som han ikke vet så mye om, og det blir bare dumt.

Skrevet
Disse to fra skolen min gikk videre fra UKM i Bodø med denne medleyen. Er helt hekta, men det er vel ikke til å legge skjul på at det går litt utover trøndere. Nordnorsk/trønder-rap. Hjemmebrent og elgjakt er sentrale temaer, føler jeg. :ermm:
Skrevet

8460489[/snapback]

Bruker han Asics-sko til 1699,-?

Damn...

8495174[/snapback]

Haha, Asics sko ja. Tror ikke det var så dyre men.

Skrevet (endret)

Hvis alle sammen skal reklamere for seg selv skal dere få noe ordentlig kvalitet:

V-E_k3F8zLw

Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Endret av Thrusthamster
Skrevet

Min vennekrets er mer eller mindre... tja, stupide når det kommer til å kjede seg, som f.eks. å lage dårlige (la meg utdype på godt norsk: DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRLIGE) Pablo Fransisco sketcher, for å så sende det til vennene sine som har tilgang til internett.. og såklart: youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=spbjyggw90A

http://www.youtube.com/watch?v=00LxcyjL7qo

..Dere er herved advart mot å se klippene, du kan miste seriøse tall av hjærneceller etter du har sett en av videoene (ikke p.g.a. videoene i seg selv, men fordi du vil knuse skallen din inn i monitoren, kontinuelig, i minst 23 minutter og 11 sekunder, må forøverig takke Jørgen for å klare å ta tiden mens han fikk hjærnerystelse)

De er ment for å suge (som jeg blir minnet på av flere tusen random personer som desverre har sett disse videoene)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...