Gå til innhold

Noen som vil spille med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en lvl 23 Tauren warrior og driver for øyeblikket med en del quests i The Barrens, The Wailing Caverns og Ashenvale og et par ting i Silverpine men er det noen på ca samme lvl som spiller mye WoW som vil spille med meg? Trenger hjelp med noen av questene å er du på ca samme lvl som meg så driver du sikkert med mye av det samme også ;) Er mye artigere å spille i team :)

Serveren jeg spiller på heter Alonsus og er lagg fri :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg en guild som virker hyggelig er mitt råd :)

De fleste guildene som ikke er end-game guilds er som regel lvl 20+ lvl req. etter det jeg har sett, så du bør få deg guild uten problemer

Skrevet
Skaff deg en guild som virker hyggelig er mitt råd :)

De fleste guildene som ikke er end-game guilds er som regel lvl 20+ lvl req. etter det jeg har sett, så du bør få deg guild uten problemer

8099243[/snapback]

Jeg er allerede i et guild med hyggelige folk men problemet er at de ikke er online så ofte :p

Skrevet
Nice nå vet jeg om 1 norsk som spiller på Alonsus .. men kan ikke spille med deg er Alliance eg :p

8099954[/snapback]

Da synes jeg du skal bli Tauren warrior eller shaman. Spille som faen døgnet rundt til du er lvl 22-23 og joine meg :thumbup: hehe

Skrevet

Første gangen jeg spilte var det utrolig morsomt og spennede å levle. Når man nådde 60 og skulle levle mer ble det for jævlig kjedelig. Da lette jeg etter guilds og folk jeg kunne levle med, ble mye kjekkere igjen, men ikke like bra så aller første gangen da.

Skrevet
Nice nå vet jeg om 1 norsk som spiller på Alonsus .. men kan ikke spille med deg er Alliance eg :p

8099954[/snapback]

Da synes jeg du skal bli Tauren warrior eller shaman. Spille som faen døgnet rundt til du er lvl 22-23 og joine meg :thumbup: hehe

8100548[/snapback]

Trenger da ikke akkurat å spille døgnet rundt for å bli level 22 :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...