Gå til innhold

South Park HD (Xbox360) på Markedplace

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var vel i forrige uke at det blei kjent at en South Park episode skulle legges ut på Markedplace for folk i USA.

Jeg sjekka tilfeldigvis innom i dag, og South Park HD episoden "Good Times with Weapons" er tilgjengelig for oss i Norge. Holder på å laste den ned nå.

OPPDATERING (I Major Nelsons liste over land som vil få episoden, står ikke Norge.) Episoden er nå tilgjengelig i hele Europa.

Episoden er gratis og tilgjengelig for både Gull og sølvmedlemmer, så det er inge grunn til ikke å laste den ned.

Endret av technofranki
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:DD:D::D:D:DD:D:

Genialt, takk for tipset!

Edit: Står at det er en trailer.. Hmm, får sjekke ut uansett, er altfor stor til bare å være en trailer.

Endret av CheX
Skrevet

Trailer på 1gb? I doubt it. Uansett. Er dette episoden der de får seg ninja våpen og lever seg inn i en anime verden? Isåfall en helt enorm episode.

Skrevet (endret)

Holder på å laste ned jeg også, er nok en full episode ja.

Men av alle ting å gi oss i HD, så velger de South park. Ser jo rimlig crappy ut uansett he he

Endret av Toreal
Skrevet (endret)

Ikke denne episoden :D Store deler av episoden er jo anime. Men ja. De kunne jo gitt oss noe mer "HD verdig"

Edit: Er det bare hos meg dette går rimelig tregt eller?

Endret av Konamixx
Skrevet

datating: Den har ingen utløpsdato.

Gikk raskt å laste ned her. 40-45 minutter er langt bedre enn jeg har brukt før på tilsvarende store demoer..

Skrevet

Bare noen flere anstendige rpg'er nå, så er kryssboksen i stua...

Det er kommer stadig flere gode grunner til å kjøpe xbox360, bare ikke den jeg venter på.

Skrevet (endret)
Bare noen flere anstendige rpg'er nå, så er kryssboksen i stua...

Det er kommer stadig flere gode grunner til å kjøpe xbox360, bare ikke den jeg venter på.

8090346[/snapback]

Vil tro Mass Effect vil gjøre susen...eller eventuelt kan disse rpg'ene få fart i deg

Iraq_RPG2.jpg

Endret av BioNor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...