Xanitra Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Har en arms warrior, å hører til stadighet at det er en fordel at et våpen er sakte. Men hvorfor er det slik? Et raskere våpen vil da kunne gi skade fortere. :!:
Ghaundan Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det er fordi Mortal Strike baserer seg på våpen skade, så, om våpenet er tregt har det sannsynligvis høyere skade og derfor vil også Mortal strike gjøre større skade. Forklarer det saken? Samme gjelder forsåvidt Sinister strike hos rogues.
Kiruk Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Men med med et treigere våpen gjør "special attacsk" Mortal Strike osv mer damage, og de få gangene du får bruke det vil du gjøre mest mulig damage. Fury der i mot bruker helst dual wield med main hand som er treigere enn off hand av samme grunn.'
Pazaak Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Har en arms warrior, å hører til stadighet at det er en fordel at et våpen er sakte. Men hvorfor er det slik? Et raskere våpen vil da kunne gi skade fortere. :!: 8089210[/snapback] Trege våpen med høy dmg gir STORE crits og ujamn dps, funker da best i pvp. Mens en dualwield gir høyere dps men mindre burst, grunnen til at trege våpen er best er at du somregel ikke får stå i fred og banke løs på den du sloss mot i pvp, mot f.eks Mages, Rogues, Hunters, Shaman(Viss han frostschock kiter(funker sjelden når du har hamstring) , men uans, stor burstdmg er best pvp mens i pve er jamn gmd best
Dracoknight Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Da ville jeg ambefalle deg å prøve ut forskjellige ting.... er du dual whielder....ta slow main = high dmg...og fast offhand.. men jeg er da rogue...har vanligvis lettere for å ta high dmg warriors på grunn av saktere angrep og dermed større dodge så mindre dmg... men high dmg dreper en rogue in no-time "hvis" du treffer... ( rogue er bare et eksempel, men mage dør fortere på grunn av lavere dodge...) Opp til deg....jeg ville nok tatt high dmg slow...^^ elsker høye critts
Ildflue Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Men med med et treigere våpen gjør "special attacsk" Mortal Strike osv mer damage, og de få gangene du får bruke det vil du gjøre mest mulig damage. Fury der i mot bruker helst dual wield med main hand som er treigere enn off hand av samme grunn.' 8089224[/snapback] Hvor var du når instant attacks ble normalized? Trege våpen = høyere heroic strikes, slam (tror ikke det teller som instant attack) etc Raske våpen = Oftere slag, mer rage ved talent per slag.
Kiruk Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Når jeg leser igjennom det så ser jeg at det ble dumt forklart. Poenget mitt var at trege våpen er som regel fordel å ha i MH.
Pazaak Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Men med med et treigere våpen gjør "special attacsk" Mortal Strike osv mer damage, og de få gangene du får bruke det vil du gjøre mest mulig damage. Fury der i mot bruker helst dual wield med main hand som er treigere enn off hand av samme grunn.' 8089224[/snapback] Hvor var du når instant attacks ble normalized? Trege våpen = høyere heroic strikes, slam (tror ikke det teller som instant attack) etc Raske våpen = Oftere slag, mer rage ved talent per slag. 8089252[/snapback] Jo, men du kan ikke forvente at fienden står stille/ikke stunner deg, Derfor er høye crits best
Ghaundan Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Normalisert, ja. Men arms warriors velger fortsatt trege våpen fordi de har høyere damage range enn raskere våpen. Normalisering var jo for å hindre at våpen som arcanite reaper fikk skaden sin multiplisert med 5, var det? Istedefor det nå normaliserte...3.2? Og high damage warrs mot rogues som dodger, Overpower må smelle av skikkelig der
PSV Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Med en dagger kommer dine Mortal Strikes til å være mye bedre damage på enn ved en treig mace. *Og hvis folk ikke har sagt det så er det bra med mye spirit og spesielt intellect på gearet som en warrior.* Og så hvis du skal gjøre mye damage så er det veldig lurt med full Protection specc siden det har Devastate nederst som gjør veldig mye damage. PS
Andy_12 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Dere som sier treg MH er et "must" for fury tar ganske feil nå. Fury gjør uansett liten skade med WW, men bloodthirst gir god damage uansett speed pga det er AP basert.
PSV Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Dere som sier treg MH er et "must" for fury tar ganske feil nå. Fury gjør uansett liten skade med WW, men bloodthirst gir god damage uansett speed pga det er AP basert. 8089352[/snapback] Fordel skal det være Bruker WW ganske ofte som fury warr.
Acurus Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 For at folk ikke skal misforstå, så kan du gjøre følgende: 1. kopier tråden inn i notepad 2. Rediger --> erstatt Trege våpen med høy gjennomsnitts skade (gjelder ikke for Hemorage og Devestate. mulig det er flere)
knux Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Mens en dualwield gir høyere dps men mindre burst, grunnen til at trege våpen er best er at du somregel ikke får stå i fred og banke løs på den du sloss mot i pvp, mot f.eks Mages, Rogues, Hunters, Shaman(Viss han frostschock kiter(funker sjelden når du har hamstring) , men uans, stor burstdmg er best pvp mens i pve er jamn gmd best 8089237[/snapback] Bare for å rette på en ting, så gir ikke dual wield alltid høyrer dps. Det kommer jo ann på våpne og om du faktisk treffer med angrepene. Men ja, hadde gått for en god main hander/2hander med høyest dmg
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Med noe +hit gear tror jeg Dualwield har mulighet for større dps, men det kommer veldig ann på våpen. Uansett, høy max/min damage pga. instants hvor speed ikke har noe å si.
Pazaak Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Mens en dualwield gir høyere dps men mindre burst, grunnen til at trege våpen er best er at du somregel ikke får stå i fred og banke løs på den du sloss mot i pvp, mot f.eks Mages, Rogues, Hunters, Shaman(Viss han frostschock kiter(funker sjelden når du har hamstring) , men uans, stor burstdmg er best pvp mens i pve er jamn gmd best 8089237[/snapback] Bare for å rette på en ting, så gir ikke dual wield alltid høyrer dps. Det kommer jo ann på våpne og om du faktisk treffer med angrepene. Men ja, hadde gått for en god main hander/2hander med høyest dmg 8090673[/snapback] DW med Fury specc gir ALLTID høyere dps, at hits og sånt bommer har ingenting med saken og gjøre, verre å bomme på en 2k MS en på en 400dmg avnlig hit. Når det gjelder stillestående targets kan du egentlig gå utifa den dps på character pane, og i pve er det verfall bedre, for når du står bak mobben kan de ikke dodge/parry/block
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hva er det du har røyka? Problemet med dualwield er jo massiv missrate, sykt mye damage som blir borte. Litt +hitgear fikser det, tho.
Pazaak Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 inegnting, ha rikke en warr, hadde en for 7mnd side (ca) men den solgte jeg for 1200kr Men, hva med å si hvordan hvor og hvorfor jeg tar feil?
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du tar feil ved å si at fury uansett gir høyere dps og at hit/miss ikke har noe å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå