Gå til innhold

Add ons etter expansion. Er det noenting som funke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Add ons etter expansion. Er det noenting som funker i det hele tatt?

Alle mine add ons er nesten så å si ubrukelige nå, så jeg må vel starte på nytt.

Noen som har gode tips til add ons de vet fungerer? :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Add ons etter expansion. Er det noenting som funker i det hele tatt?

Alle mine add ons er nesten så å si ubrukelige nå, så jeg må vel starte på nytt.

Noen som har gode tips til add ons de vet fungerer? :dribble:

8081022[/snapback]

Har du i det hele tatt sjekket etter nye versjoner etter expansion? Virker mer som du har bodd i en hule... Jeg bruker de samme addon som jeg alltid har brukt, jeg har bare oppdatert dem. Og det klarte jeg helt på egenhånd. Jepp, kanskje du også kunne klart det? Hint: google.

Skrevet (endret)

Bruker denne tråden til å spørre i siden det virker rimelig on-topic:

Er det noen som vet om en mod med lignende egenskaper ala "the gatherer"? Den er såvidt jeg vet ikke oppdatert enda. Jeg har prøvd Cartographer, men den virker ikke like herlig. (Jeg har enda ikke forstått hva man skal trykke på for at den skal autoadde mining deposits osv. når man miner, noe som vet dette?)

Endret av Quicko
Skrevet (endret)

Fordi jeg lastet den ned for et par dager siden fra to ulike websites, og den virket ikke da. Prøver på nytt nå.

EDIT: Joda, var oppdatert den. Måtte inn på hjemmesida deres. Kan sverge på at den ikke var oppdatert første gangen jeg var der, men takk for påminnelsen.

Endret av Quicko
Skrevet

å herregud å jesus! Så konge!! Dette visste jeg ikke om.. nå funker jo alt som det skal :!:

eeh, ok. Takk for hjelp..

hilsen noob. :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...