bungle89 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 (endret) hvis hele skjermen fylles med firkanter, er det pga drivere eller dårlig kjøling i kabinettet? Endret 4. mars 2007 av bungle89
Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 mest sansynelig dårlig kjøling, men det kan også være tegn på gåendt skjermkort
bungle89 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 damn :/ tror ikke det er skjermkortet. spillet virker en liten stund før firkantene kommer. Det jeg synes er rart er at world of warcraft kjører helt fint, men frozen throne klikker nesten med en gang O.o
bungle89 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 utifra det jeg vet så er world of warcraft et mer krevende spill. det kjører fint, men frozen throne får grafikkbug med nesten en gang
bungle89 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 det virker som om driverne slutter og virke under spillinga.. oppløsningen på skjermen er satt ned autmatisk osv når jeg tvangsavslutter. noen som kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå