Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

ahh...går bare å føler på gull-feelingen fortsatt. så utrolig deilig. Vi er norgesmestre, folkens!

VÅLERENGA, VÅLERENGA, OVER ALT OG OVER ALLE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jada. Da har pengene kommet på plass;D

Takk Vålerenga for at dere vant.. ;DD

Tør jeg spørre hva betten var? :)

Ikke mye,, var så usikker på om jeg skulle bette mye eller ikke. Fikk bare oppsumering av hvem som spilte og ikke spilte og hva sjangsen for at VIF/Stabæk vant. Men når de sa at jeg burde bette på VIF, fordi de hadde ca 63% til å vinne over stabæk fordi de hadde den og den spilleren.. så hvorfor ikke ;D

Så lenge det langet jeg better på vinner så er det ett fett for meg hvem som vinner.

Endret av laffe
Skrevet

Håper vi kan beholde han en sesong til, men det er vanskelig å si nei til et bud på 35.000.000. Husk at han kom fra Skeid for 700.000 (tror jeg det var) for bare et år siden. Litt av en inflasjon på den karen gitt.

Skrevet

Håper ikke vi selger Moa enda. Har virkelig lyst til å se han neste sesong også, for jeg tror han bare blir enda bedre. Han viste fram mye nå i cupfinalen. Men samtidig er det et helt sykt beløp vi kan få for han, så jeg forstår dersom klubben blir fristet til å selge.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvis de selger han. Han kan bli enda bedre og han kan bli solgt for enda mer f.eks til neste år.. Da tenker de kun penger og ikke sportslig. Håper Moa er en hjemmekjær gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...