Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet

fan for en stemning! kommet hjem nå, opp i dag tidlig klokka 0900 for å komme meg ned på bislett og gå i toget - kunne ikke vært en bedre dag, gratulerer alle sammen.

Også så deilig at spillere som strand og hæstad presterer på en dag som dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MOA MOA MOA MOA! Han har hatt en fantastisk sessong i år. For en spiller!

VI ER CUPMESTERE!!! Nå skal jeg lese alle kamprefferatene og intervjuene , og se alle klippene jeg finner :)

Skrevet

Blir nok vanskelig å holde på Moa nå, men jeg håper virkelig han blir minst en sesong til. Vi så et spisspar i ham og Fredheim Holm i dag som bør satses videre på og kan bli gøy å se neste sesong.

Skrevet

Så utrolig deilig! Vi knuste stabæk sønder og sammen, vi er cupmestere, vi knuste stabækfansen på tribunen og ALLE spilte en god kamp. MOA og DFH var helt rå i dag, men hele laget funka nesten helt perfekt. Var utrolig rørende når Vål'enga kjerke ble spilt.

Synes gutta har fortjent dette, etter ustabile resultater hele sesongen.

VI VANT FINALEN, OG ER CUPMESTERE 2008!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Fy faen så bra kamp i dag. Skal opp kl. 7 i morra og er fyllesjuk som faen, men det er verdt det. Skal ikke ta av meg skjerfet på en uke.

Skrevet

Fy faen dette er herlig.. Er det mulig å få en bedre avsluttning på helga? Det har enda ikke gått opp for meg. Skal innrømme det har blitt noen runder grining til diverse klipp og intervjuer også.

Gratulerer alle sammen!!

Skrevet

btw, så en på matchen med en hvit "russerlue" - type som russerne hadde under krigen aktig lue, i "pels" også med vif logoen forran, er det noe man får kjøpt i sjappa eller? Den var så herlig stygg at jeg bare må ha en =P

Skrevet

Haha. Stabæk var kanskje ikke på topp i dag, men vi var faen meg gode også. Absolutt en av årets beste kamper, og noe å bygge videre på til neste år. Kunne vi spilt sånn hver gang hadde det blitt seriegull også.

Skrevet
Haha. Stabæk var kanskje ikke på topp i dag, men vi var faen meg gode også. Absolutt en av årets beste kamper, og noe å bygge videre på til neste år. Kunne vi spilt sånn hver gang hadde det blitt seriegull også.

Ingen tvil om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...