Gå til innhold

Program til lagring av passord.

lain

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke noe topic om dette emnet via søk, så håper det ikke er noen topic om det allerede.

Uansett, topic navnet sier vel det meste, jeg har frem til nå vært alt for sløv med passordene mine, både med å bruke de samme 2-3 overalt, og en blanding av dem.

Har interesse av å starte å skifte ut alt av passord jeg har, og heller gå for autogenererte passord, disse er da verre å huske, og med tanke på at jeg har mange websider mm jeg vil ha unike passord til, kan jeg ikke huske alle i hodet.

Msi har kjøpt rettighetene til å sette navnet sitt på et program med navnet Password Keeper, og jeg lurer på om noen har noe erfaring med dette programmet, om dette er et trygt sted å lagre passordene mine, da med et generert passord jeg må huske selv for å komme inn i programmet.

Evt har noen et annet program/ide som egner seg til dette?

Link Msi Passwordkeeper er fra en annen side enn msi sine, men har sjekket og det skal være samme fil som jeg fikk hentet fra msi, men msi sine download sider er ikke av de beste, så linker til denne i stedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok til å bruke keepass over passwordkeeper ja, hovedsaklig fordi keepass gjør det enkelt å ta backup og ha informasjonen tilgjengelig på mange pcer.

Takk for hjelpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...