Gå til innhold

Vista-aktivering knekt

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Ikke glem oss benchmark-h**er.. :D

Der er det Windoze som gjelder.. fremdeles..

PS.

Mulig Vista endrer på dette? :hmm:

(Ikke så mye av benchmarkprogs er vel "portet" hit enda)

Endret av Slettet+6132
Videoannonse
Annonse
Skrevet

8109011[/snapback]

He he, neida vi glemmer ikke deg så lett. Benchmark er med når jeg sier "ikke bare rene spill, men programmer generelt" ;)

stigfjel Postet i dag, 18:14

Dermed får Cedega hjelp fra en grafikkortprodusent som vet hvordan man kan få 3D-applikasjoner til å kjøre mest mulig effektivt. Man kan ikke regne med at M$ stiller opp her.

Nei, det tror jeg trygt vi kan slå fast, MS er ikke videre innstilt på å gjøre noe som helst som rammer sin egen konkurranse.

Skrevet

Hvis du trenger Windass primært til benchmarking er jeg enig med deg, da er du en h**e :!:

Men seriøst, det finnes vel muligheter i linux også. Flere spill er jo portet til linux, og du kan vel benchmarke med dem? Så får du sikkert litt flere fps også som en bonus ;)

Skrevet

Jada, det har vært flere tester hvor man har brukt linux-spill som grunnlag. Anandtech hadde en benchmark-test av grafikkort med bruk av linux-versjonen av Doom 3. Og phoroix hadde en sammenligning av linux-driverne til ATI og nVIDIA, også det var benchmark. Ikke slike programmer som 3DMark, men benchmark hvor man hentet resultatene fra spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...