Gå til innhold

Vista-aktivering knekt


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Ikke glem oss benchmark-h**er.. :D

Der er det Windoze som gjelder.. fremdeles..

 

PS.

Mulig Vista endrer på dette? :hmm:

(Ikke så mye av benchmarkprogs er vel "portet" hit enda)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke glem oss benchmark-h**er.. :D

Der er det Windoze som gjelder.. fremdeles..

 

8109011[/snapback]

He he, neida vi glemmer ikke deg så lett. Benchmark er med når jeg sier "ikke bare rene spill, men programmer generelt" ;)

 

stigfjel Postet i dag, 18:14

Dermed får Cedega hjelp fra en grafikkortprodusent som vet hvordan man kan få 3D-applikasjoner til å kjøre mest mulig effektivt. Man kan ikke regne med at M$ stiller opp her.

Nei, det tror jeg trygt vi kan slå fast, MS er ikke videre innstilt på å gjøre noe som helst som rammer sin egen konkurranse.

Lenke til kommentar
Ikke glem oss benchmark-h**er.. :D

Der er det Windoze som gjelder.. fremdeles..

Hvis du trenger Windass primært til benchmarking er jeg enig med deg, da er du en h**e :!:

 

Men seriøst, det finnes vel muligheter i linux også. Flere spill er jo portet til linux, og du kan vel benchmarke med dem? Så får du sikkert litt flere fps også som en bonus ;)

Lenke til kommentar

Jada, det har vært flere tester hvor man har brukt linux-spill som grunnlag. Anandtech hadde en benchmark-test av grafikkort med bruk av linux-versjonen av Doom 3. Og phoroix hadde en sammenligning av linux-driverne til ATI og nVIDIA, også det var benchmark. Ikke slike programmer som 3DMark, men benchmark hvor man hentet resultatene fra spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...