Gå til innhold

Frets on Fire -- gratis Guitar Hero for PC!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg litt at folk lager mediumsanger som er vanskelige, og amazing-sanger som er mulige.. :p Da vet man aldri hvor man skal begynne før man har prøvd sangen noen ganger.

Skrevet

Det er EN forbanna ting med detta..... de sangene du laster høres jo ut som de lagger når du bommer en note. Er det ikke mulig å dele sangen så bare gitaren detter ut?

Skrevet
Det er EN forbanna ting med detta..... de sangene du laster høres jo ut som de lagger når du bommer en note. Er det ikke mulig å dele sangen så bare gitaren detter ut?

8091372[/snapback]

Slett song.ogg i FretsOnFire\data\songs\[sang].

Skrevet

8091372[/snapback]

Slett song.ogg i FretsOnFire\data\songs\[sang].

8091443[/snapback]

Står ikke noe .ogg bak noen av filene på meg, men er det song (Konfigurasjonsinstillinger) vi snakker om skal slettes så det ikke blir noe lagg?

Skrevet

Har spilt FoF en del måneder og simler like bredt hver gang :D

Når jeg trykker inn F2 og F4 samtidig skjer det ingenting... har noen en løsning på det?

Skrevet
Nytt tastatur :p Prøv av/på med "dual keys only"-tingen kanskje?

8091630[/snapback]

Har funnet ut at jeg ikke er den eneste med dette poblemet... Hvor finner jeg "dual keys only tingen" ?

Skrevet (endret)

prøv å bytt ut knappene til f.eks a,s,d,f,g... det er også lettere å spille da men det kommer jo helt opp til hver enkelt da og måten de bruker keyboardet på :p

Endret av Gusarov
Skrevet
Finnes det noen måte å bruke dette programmet med PS2 gitaren? Hadde vært sykt! :D

8091973[/snapback]

jada... les litt lenger opp i tråden så har du en som har gjort det.. Får sikkert kjøpt en converter på ebay

Skrevet

Jeg har måttet fjerne 2 linker her som linker til en side med store mengder piratkopiert materiale.

Selv om selve linkene kanskje ikke var dette, er det allikevel ikke good-to-go å gi linker fra den siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...